Radicaal, Maar kan het

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:45

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik ben hier een beetje aan het knussen en kwam op het idee om mijn processor te schurer... Dan wordt íe gladder en geleid íe beter warmte.. Nu viel mij tijdens het vijlen en schurer op dat een metale plaatje op het keramiek is geplakt.. Ik dacht altijd dat die verzonken was... Kan ik nu zonder problemen die metale plaatje er af (slopen) bouwen en dat ik zo betere geleiding heb.. Ik kan niet goed zien wat er onder het plaatje zit...

Wie kan mij hier meer over vertellen en mij het aan/af raden om dit te doen... Ik weet het.. DIe processor heb je zo weer voor 125,- gulden

Het gaat trouwens om een amd k6-2

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik denk als je de plaat er af haalt je tegen een cicuit zit te kijken, met misschien wat opstaande randjes(microscopische mmurtjes) en dat geleid iig niet beter!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 13:19
Lappen van een CPU helpt een hoop, maar in dit geval ligt dat denk ik ietsje anders... :)
Ik zou in ieder geval zeggen, TRY IT and INFORM US... ;). Heb jij wat geleerd en jij ons ook, alleen loop jij het risico je CPU te verkloten... :P

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 08-09 11:29
Pas geleden een pic gezien van een gast die zijn k6-2 onthoofd had... Je krijgt dan het Celeron Socket 370 idee.

Die gast heeft een koperen spacer gemaakt en een koperen deksel erop gemaakt

Verwijderd

Is bekend, voornamelijk bij de celerons. Je kan net zo ver lappen dat je het koper er totaal af hebt. Ik heb het het zelf nog niet gedaan, staat wel op mijn lijstje.
Moet in principe geen probleem vormen, mist je wel een kwaliteit HSF (heatsink-fan combo) hent met dito warmte geleidende pasta.

Newt

Verwijderd

Kapje kun er gewoon afhalen. Heb ik ook gedaan. Je ziet dan de core en wan weerstanden ofzo.

Verwijderd

Als je het kaal hebt, wil ik er wel een plaatje van zien... ;)

• 4POX
  • Laatst online: 07-09 17:45

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Dan w8 ik met het onthooften tot donderdag.. Want dan staat er weer geld op mijn bankrekening... Ik kan geen week zonder computer

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1