Windows Muis instelling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 21:48
Hai,

Sinds ik een systeem heb geupdate van XP naar Windows 7. Kan ik mijn extra muisknopje aan de zijkant niet meer configureren als "dubbelklik". De Logitech muis is toen der tijd samen gekocht met het toetsenbord: Cordless Freedom™ Optical.

Logischerwijs geeft Logitech geen support meer op Win7, en kan ik dus geen geschikte software vinden om het extra muisknopje aan de zijkant te configureren als dubbeklik.

Windows 7 gebruikt zijn eigen drivers en de draadloze muis werkt dan ook prima, hij gebruikt de extra muisknop als "vorige pagina" in de browser.
Windows herkent dus wel deze knop en gebruikt hem als "Back/Terug" button.

Nu is mijn vraag: Is er een mogelijkheid om deze instelling aan te passen in wellicht de drivers?
Bij de standaard muisconfiguratie kan ik deze optie niet kiezen, ik kan alleen muis-snelheid ect. aanpassen.

Ik ben benieuwd of iemand hier een truckje voor weet.
B.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Al geprobeerd of je muis ondersteund wordt door Logitech SetPoint?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb zelf met xmousecontrol het een en ander ingesteld op mijn muis: http://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonControl.htm

Werkt prima bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 21:48
Topper Melvinnie! Het werkt als een trein, mooi tooltje. Hij herkende de extra button en vervolgens kon ik uit een lijstje kiezen welke optie ik eraan wou koppelen.
Gisteravond wel een paar uur bezig geweest met het zoeken van geschikte logitech drivers :P
Vriendelijk bedankt.
melvinnie schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:19:
Ik heb zelf met xmousecontrol het een en ander ingesteld op mijn muis: http://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonControl.htm

Werkt prima bij mij ;)