Frisse start database

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 484912

Topicstarter
Beste Mede-Tweakers,

Probleemstelling:
Op een nieuwe manier je database vergroten en te internationaliseren.
Hierbij wordt gedacht aan verschillende database systemen.

Doelstelling:
We willen graag van jullie horen, wat volgens jullie de best mogelijke databases zijn en op internationaal niveau het gemakkelijkst bruikbaar is. Dit het liefst op een zo creatief mogelijke wijze!

Wij zouden graag een discussie op willen weken met dit thema en zijn benieuwd naar jullie ideeen en input!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan ben ik erg geinteresseerd naar je (/jullie) eigen idee, concept, plan, visie of whatever. Nu ben je namelijk gewoon aan het vissen naar andermans inzet en dat is de wereld op zijn kop. Vertel eerst eens wat jullie tot nu toe hadden uitgewerkt. Daarbij is de vraag zoals die nu gesteld wordt eigenlijk geen spat duidelijker dan in je originele topic. Verduidelijk de boel nog eens en werk het uit, anders landt hier ook in no-time een slotje op en daar is niemand mee geholpen.

edit:
neem dit als richtlijn: Huiswerktopics zijn niet per definitie fout!

[ Voor 9% gewijzigd door Edmin op 26-11-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:39
Zoals in het topic een andere gebruiker al posten:

Ja dit is gemakkelijk, laat andere maar je huiswerk doen en als je ermee wint het geld opstrijken...

Het is de bedoeling bij Battle of Concepts dat je ZELF met een innovatieve oplossing komt voor een probleem...

[ Voor 11% gewijzigd door White_Collar op 26-11-2012 15:45 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Aan welke voorwaarden moet je database voldoen? Dat lijkt me vrij belangrijk om mee te beginnen.
Anoniem: 484912 schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:35:
Probleemstelling:
Op een nieuwe manier je database vergroten en te internationaliseren.
Hierbij wordt gedacht aan verschillende database systemen.
En over welke databasesystemen gaat het dan?

Je kunt van alles en nog wat in een database zetten en daar van alles op los gaan laten, maar belangrijk is om te weten wat nu je uiteindelijke doel is wat je wilt bereiken.

Wat is er zo bijzonder aan het internationale aspect? Wil je een database ontwerpen die in iedere cultuur werkt zonder omwegen? Of moet het een database zijn die gewoon overal ter wereld is te benaderen.
Ik kan ontzettend creatieve manier bedenken om databases op te zetten, of dat de beste manier is vraag ik me af.

Maar om te beginnen, wat wil je met die database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gezien de beperkte respons op mijn verzoek tot uitbreiding, ziet ik de boel maar dicht. Een nieuw topic openen lijkt me niet meer zinvol!

Dit topic is gesloten.