Goede middag,
ik heb een probleem zoals het onderwerp reeds aangeeft.
ik heb een computer daar zit in een ssd 60g en een samsung hdd 500g.
Moederbord msi 67a-c45 proccesor i5 2800mhz en 4x2 g geheugen.
nou heb ik deze computer de afgelopen maanden gedraaid prima overigens toen ben ik overgestapt van xp naar win7.
ik heb met herinstal de ide naar ahci omgezet in het bios (alvorens eerst in regeedit de het register aangepast van 1 naar 0) zoals overall staat beschreven op internet).
heb de ssd met kill disk schoongemaakt en nu wil ik win 7 installen maar dan zegt hij dat me bootmaneger niet gevonden kan worden.
heb in het bios de cd op een staan alle usb sticks en toebehoren zijn eruit.
kabels in comp zijn gecontroleerd en aangesloten.
nu is me vraag.
is er een proggie wat doormiddel van een usb stick je boor devicemanager kan herinstaleren.
aangezien de ssd met kill disk is behandelt kan ik geen veilige modus of herstel acties uitvoeren dus ik lig een beetje uit de opties.
graag tot horens
ps kan het proggie easybcd booteble opgestart worden.
ik heb een probleem zoals het onderwerp reeds aangeeft.
ik heb een computer daar zit in een ssd 60g en een samsung hdd 500g.
Moederbord msi 67a-c45 proccesor i5 2800mhz en 4x2 g geheugen.
nou heb ik deze computer de afgelopen maanden gedraaid prima overigens toen ben ik overgestapt van xp naar win7.
ik heb met herinstal de ide naar ahci omgezet in het bios (alvorens eerst in regeedit de het register aangepast van 1 naar 0) zoals overall staat beschreven op internet).
heb de ssd met kill disk schoongemaakt en nu wil ik win 7 installen maar dan zegt hij dat me bootmaneger niet gevonden kan worden.
heb in het bios de cd op een staan alle usb sticks en toebehoren zijn eruit.
kabels in comp zijn gecontroleerd en aangesloten.
nu is me vraag.
is er een proggie wat doormiddel van een usb stick je boor devicemanager kan herinstaleren.
aangezien de ssd met kill disk is behandelt kan ik geen veilige modus of herstel acties uitvoeren dus ik lig een beetje uit de opties.
graag tot horens
ps kan het proggie easybcd booteble opgestart worden.