Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[RSS-Kanalen] Outlook 2007 maakt meerdere RSS kanalen aan

Pagina: 1
Acties:

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Hallo,

Wij maken gebruik van Outlook 2007 op Server 2008 en ik krijg soms de melding "Office Outlook werkt niet meer" vervolgens moet ik deze sluiten en in mijn map de laatste RSS kanaal verwijderen zodat ik weer gebruik kan maken van Outlook. Alleen maakt hij veel RSS kanalen aan, en ik vroeg me af waarom dat zo is? Kan dat gestopt worden? zodat ik maar 1 RSS kanaal gebruik?

Zie bijlage,

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2n03epj.jpg

Ik heb op internet en op de website van microsoft gezocht maar kon niks duidelijk vinden, ook niet op google zie http://www.google.nl/#hl=...38897761&biw=1270&bih=770

Het lijkt alsof hij steeds .tmp RSS kanalen maakt. Heeft iemand een oplossing hiervoor of ervaring met dit probleem?

Gr.
Bastiaan Kerkhof

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ondanks dat je het welliswaar op een Windows Server platform, verwacht ik dat je met Outlook problemen meer succes hebt bij de buren van: Client Software Algemeen

Ik verplaats je topic dan ook even. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Question Mark schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:43:
Ondanks dat je het welliswaar op een Windows Server platform, verwacht ik dat je met Outlook problemen meer succes hebt bij de buren van: Client Software Algemeen

Ik verplaats je topic dan ook even. :)
Dankje wel,

Iemand een oplossing hiervoor aub?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Het ziet er naar uit dat iedere RSS feed een eigen pst-bestand heeft ipv dat het bezorgd word in een submap van de RSS Feeds map in Outlook zelf.

Verander de bezorglocatie voor de RSS Feed zelf in Outlook via Tools-> Account Settings...-> tab RSS Feeds

HowTo-Outlook | MSOutlook.info