Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473634

Topicstarter
Hallo Tweaks,

Ik zocht laatst naar een oplossing om alle ads weg te halen van mijn notificatiebalk en het heeft niet echt geholpen.

(Ik heb een Samsung Galaxy S II)

Laatst had ik een app (AdNetwork Detector en Airpush) geinstalleerd en gezocht voor push berichten die steeds er voor zorgen dat ik ads krijg.
1 App zorgde ervoor dat ik steeds apps kreeg op mijn notificatiebalk.
Ik heb dat app verwijder maar jammer genoeg krijg ik nog steeds ads.

Ik heb weer gezocht naar apps die push berichten sturen maar dit keer is er geen app die het stuurt:
Er staat: ''Display ads in Android notifiaction bar'' aantal: ''0''
Terwijl ik nog steeds ads krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07 22:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zijn het steeds dezelfde ads of verschillende? Staat er ook een icoontje in de statusbalk bij de ad? Maak dan ff een screenshot van, dan is het misschien beter op te lossen. Ik neem aan dat je je toestel ook al een keer hebt gereboot?.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:45:
Zijn het steeds dezelfde ads of verschillende? Staat er ook een icoontje in de statusbalk bij de ad? Maak dan ff een screenshot van, dan is het misschien beter op te lossen. Ik neem aan dat je je toestel ook al een keer hebt gereboot?.
Ja ik heb'm al een paar keer gereboot, niet alleen om die ads weg te halen, want mijn telefoon loopt vaak vast en kan ik niets meer doen dus moet ik rebooten.
Er staat wel een icoontje bij en die zijn wel hetzelfde maar of het reclame zelf hetzelfde is.. weet ik helaas niet.
Icons: '+' <-- in het groen en een soort van ninja ster
Ik maak wel even een screenshot zodra ik thuis ben.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 473634 op 26-11-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkiaan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12-2024
dan moet je dat balkje reclame even indrukken en dan app-info. dan staat er van welke app die reclames komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zat net even wat voor je te zoeken ( `green plus android ad " in google) en kwam het volgende topic tegen, http://www.droidxforums.c...tar-notification-bar.html en daar adviseren ze om https://play.google.com/s...q=airpush+detector&c=apps te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:16:
Ik zat net even wat voor je te zoeken ( `green plus android ad " in google) en kwam het volgende topic tegen, http://www.droidxforums.c...tar-notification-bar.html en daar adviseren ze om https://play.google.com/s...q=airpush+detector&c=apps te gebruiken.
zoals ik al zei:
Anoniem: 473634 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:43:
Laatst had ik een app (AdNetwork Detector en Airpush) geinstalleerd en gezocht voor push berichten die steeds er voor zorgen dat ik ads krijg.
1 App zorgde ervoor dat ik steeds apps kreeg op mijn notificatiebalk.
Ik heb dat app verwijderd maar jammer genoeg krijg ik nog steeds ads.
Toch hartelijk bedankt dat je voor mij even ging zoeken.

edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 473634 op 26-11-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Oeps, te snel gelezen :$

Heb je ook al een paar apps geprobeerd die eronder staan? Daar staan wel een paar apps bij die ook dat soort rommel opspoort zie ik. Baat het niet, dan schaadt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:50:
Oeps, te snel gelezen :$

Heb je ook al een paar apps geprobeerd die eronder staan? Daar staan wel een paar apps bij die ook dat soort rommel opspoort zie ik. Baat het niet, dan schaadt het niet :)
De eerste twee die er staan heb ik geprobeerd. (& AdNetwork Detector natuurlijk)
Zodra ik thuis ben ga ik ze allemaal proberen.

Nogmaal bedankt voor het helpen ! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Goed nieuws!
AirPush deed het laatst niet dus kon ik niet scannen, maar er kwam net nog een update voor Airpush en heb ik alle apps gescanned.
De dader was: Assassin's creed 3 HD wallpaper

Hartelijk bedankt voor het helpen Janvanduschoten!!

Nog een fijne dag,

TRO66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06
Het is door t losse google play beleid wel zaak om te kijken wat je download en reviews te lezen
Pagina: 1