In navolging van "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic leek het me ook wel wat om een "Ik zoek een nieuwe game om te spelen" Topic. Heb zelf zitten zoeken maar kon niet een gelijkwaardig topic vinden. Mocht die er wel zijn, zal ik virtueel een week lang een "i'm stupid" muts dragen
Iedereen heeft vast wel eens dat ze spel X hebben uitgespeeld, spel Z voorlopig nog niet uitkomt en ze geen idee hebben wat spel Y moet worden.
Nou, hier kun je dus advies vragen.
Paar huishoudelijke regels.
1: Geef aan waar je naar op zoek bent. Met alleen "Ik zoek een nieuw spel" kan men weinig. Of geef aan "Ik vind werkelijk alles leuk dus welk spel moet ik spelen?"
2: Geef aan waarom iemand nou juist jou voorstel moet spelen. Niet "Spel Y is AWESOME!!!!!11111oneoneoen"
Geef aan waarom het AWESOME!!!!11111oneoneone is....
Iedereen heeft vast wel eens dat ze spel X hebben uitgespeeld, spel Z voorlopig nog niet uitkomt en ze geen idee hebben wat spel Y moet worden.
Nou, hier kun je dus advies vragen.
Paar huishoudelijke regels.
1: Geef aan waar je naar op zoek bent. Met alleen "Ik zoek een nieuw spel" kan men weinig. Of geef aan "Ik vind werkelijk alles leuk dus welk spel moet ik spelen?"
2: Geef aan waarom iemand nou juist jou voorstel moet spelen. Niet "Spel Y is AWESOME!!!!!11111oneoneoen"
Geef aan waarom het AWESOME!!!!11111oneoneone is....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!