G400 DVD Probleem Eindelijk opgelost!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
Hehe, eindelijk werkt alles zoals het hoort. Ik heb nu super strakke dvd playback vanaf mijn computer naar de tv, mede dankzij alle hulp op dit forum, dus bij deze: bedankt allemaal!
Ik ben er na lang zoeken achter gekomen waar mijn probleem zat, want ik heb dus laatst een andere processor gekocht tbv de dvd playback, maar het bleef schokkerig.
Bleek uiteindelijk nog een fout in de matrox drivers te zitten, waardoor playback op PAL heel slecht en schokkerig is, gelukkig ondersteunt mijn tv ntsc, en nu is alles vloeiend.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Yupz, ik weet niet of we het over hetzelfde hebben, maar ik heb ontdekt dat Regio 1 het beste via NTSC afgespeeld kan worden en Regio 2 het beste via PAL. Dit geld ook voor divX, je moet per film gewoon effe checken of het PAL of NTSC is.
Als je een G400(Max) en een vette TV hebt dan kan je ook via RGB-scart je films kijken : veel mooier en strakker dan composite of S-VHS, je moet er wel een speciale kabel voor maken...

Concrete Loop Watercooling

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
uhm yea
dat lijkt me nogal logisch he.
regio 1 = usa = ntsc
regio 2 = euro , japan etc = pal.

:)

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 03:13
Hmm, ik heb ook een G400 en mij viel ook op dat DVD-beeld heel vaak ietsje schokt. Terwijl ik het op m'n monitor nauwelijks zie, is het heel opvallend op TV.
Maar ik moet dus ook voor PAL films de NTSC-output gebruiken? Ik zal het eens proberen...

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025

iGadget

Wowsers!

[miereneukmode]
Raven-: volgens mij hebben ze in Japan ook NTSC...
[/miereneukmode]

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"