Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

P2V Qnap naar VMWare workstation of ESXi

Pagina: 1
Acties:

• DJSnels
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-11 09:41
Beste,

om wat te klooien met de Qnap firmware wilde ik mijn TS-459 Pro II (Intel based) P2Ven naar VMWare Workstation 9. Dit blijkt niet eenvoudig via de wizard te kunnen.

Heeft iemand hier ervaring mee / heeft iemand goede ideeën om dit te proberen?

p.s. het gaat in mijn geval om een TS-459 Pro II welke een RAID-5 heeft van 4x3TB, dus simpel disk klonen (dmv bijv. dd) zal wat lastig worden :)

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
P2V geef ik weinig kans vanwege de hardware dependencies van de kernel enzo. Er zijn wel mensen die dit voor elkaar proberen te krijgen vanaf nul: http://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=255&t=46665

while (! ( succeed = try ()));

• DJSnels
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-11 09:41
hans_lenze schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:04:
P2V geef ik weinig kans vanwege de hardware dependencies van de kernel enzo. Er zijn wel mensen die dit voor elkaar proberen te krijgen vanaf nul: http://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=255&t=46665
Volgens mij draaien ze daar VM's OP een Qnap. Ik wil het net andersom: de Qnap firmware draaien als een ESXi / VMWare workstation VM

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

DJSnels schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:09:
om wat te klooien met de Qnap firmware wilde ik mijn TS-459 Pro II (Intel based) P2Ven naar VMWare Workstation 9. Dit blijkt niet eenvoudig via de wizard te kunnen.
En waar loop je nu precies tegenaan, en wat heb je geprobeerd om dit op te lossen?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat het beperkte OS op die Qnap geen support voor de Converter Agent biedt denk ik.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device