Aankoopadvies RFID lezer

Pagina: 1
Acties:

• stekkerjack
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Beste mensen,

Voor een projectje ben ik op zoek naar een RFID module die zowel kan schrijven als lezen naar/van Mifare Classic 4K kaarten, bij voorkeur met USB werkt en makkelijk te benaderen is met Java onder Linux (Debian).

Op zich niet heel bijzonder, ware het niet dat er schijnbaar een miljoenmiljard aanbieders zijn waar ik niet altijd even veel vertrouwen in heb.

Wie kan mij wijzen naar een betrouwbare partij?

Met vriendelijke groeten en bij voorbaat dank,

Jeroen

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Eén van de meest gangbare RFID-lezers is volgens mij de ACR122U. De Touchatag is een licht gemodificeerde versie hiervan, die volgens mij ook wel bruikbaar zou moeten zijn voor het lezen en schrijven van MiFare-kaarten.

Volgens deze pagina is één van de nadelen van de Touchatag dat hij langzamer is dan de ACR122U.

[ Voor 17% gewijzigd door Alex) op 26-11-2012 11:24 ]

We are shaping the future

• stekkerjack
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Bedankt voor je reactie!

ACS heeft een SDK (die Java ondersteund), maar die schijnt alleen te werken onder Windows. Ik heb ze even een berichtje gestuurd om uit te vinden of gaat om de SDK zelf gaat die alleen op Windows werkt, of ook de daarmee gemaakte software. Als ik voor het development wordt veroordeeld tot het gebruiken van Windows vind ik dat nog niet eens zo erg.

Wellicht is er iemand die ervaring heeft met de softwarekant van een RFID-toegangscontrole-project die me daar wat meer over kan vertellen, maar ik betwijfel of m'n topic dan wel in de juiste categorie zit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!