Media Speler kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik zit een beetje met het volgende:

Recentelijk ben ik in het bezit van een eigen appartement en bij het inrichten kom ik nu op een onderdeel waar ik mijzelf nooit in heb verdiept namelijk het aanleggen van een leuk media speler achtig omgeving. Wat ik wil is een media speler die met mijn NAS kan communiceren maar ook als versterker kan dienen voor boxjes en als wij dan toch bezig zijn een AirPlay functionaliteit heeft.

De vraag is even of dit allemaal in 1 apparaat beschikbaar is en waar ik naar moet zoeken. Mijn eisen voor bijvoorbeeld geluidskwaliteit is niet super hoog. Het zou leuk zijn als ik een 5.1 setje aan kan sluiten.

Op een rijtje wat punten:
- netwerk mogelijkheden
- media speler
- airplay / spotify (zou leuk zijn)
- liefst alles in 1 zodat ik alleen een interactieve tv speler en een ander apparaat heb staan.

Waar ik dus naar opzoek ben is advies websites om zelf kennis te kunnen opdoen wat er allemaal mogelijk is. Zelf heb ik al gezoch top de site van AC Ryan omdat dat een merk is die ik wel eens voorbij zie komen. Naar mijn idee hebben die Media spelers echter geen ondersteuning voor externe dingen als Airplay of Spotify
Mogelijk dat iemand mij wat meer opties kan geven van websites of extra informatie.

[ Voor 17% gewijzigd door maxtz0r op 26-11-2012 11:30 . Reden: Iets aangepast op basis van aankoopadvies ]

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Bij nader inzien denk ik dat ik meer opzoek ben naar een Home cinema set en media speler ineen. Zijn dit soort systemen verkrijgbaar?

Ik wil dan bijvoorbeeld de functionaliteit hebben van een mediaspeler; video / audio afspelen, gebruik maken van apps(youtube maar ook vanaf telefoon kunnen besturen/beheren), netwerk mogelijkheid etc...
Daarnaast de audio set-up van een home cinema set.

Ik ben deze "alles-in-1" combinatie nog niet tegen gekomen bij de bekende media speler websites. Vanuit home cinema's vind ik alleen home Cinema's die DLNA ondersteuning bieden maar dan mis ik toch aardig wat functionaliteit die een media speler wel zou hebben.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.