Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Maar wat probeer je te bereiken met die
?
net share concfg*c:\/grant:test,full
?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Gezien zijn commando wilt hij een share maken met de naam concfg en locatie c waarbij hij user test full acces permission wilt geven.alt-92 schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:14:
Maar wat probeer je te bereiken met dienet share concfg*c:\/grant:test,full
?
dat is jouw aanname
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nou om kort te zijn...
Volgens de handleiding in de link in de OP:
To give the full administrator right to the user, then type the following code.
Code:
net share concfg*C:\/grant:useraccountname,full
Dat is wat ik dus probeer te bereiken.
De eerste twee leveren een gebruiker op die kan inloggen en lid is van de juiste groep, dus volgens mij is het genoeg, maar ik kom dit commando meer tegen en vraag me af wat de gebruiker dan nog meer kan.
Code:
De eerste twee leveren een gebruiker op die kan inloggen en lid is van de juiste groep, dus volgens mij is het genoeg, maar ik kom dit commando meer tegen en vraag me af wat de gebruiker dan nog meer kan.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Er word een share aangemaakt met de naam concfg en in dit geval word C geshared. Daarna worden er share rechten gezet voor user 'useraccountname' met de rechten full.magic_nl schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:37:
Nou om kort te zijn...
Code:
Nutteloos dus... Ik wil alleen een tweede administrator account creëeren. Verder niks.Squ1zZy schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:55:
[...]
Er word een share aangemaakt met de naam concfg en in dit geval word C geshared. Daarna worden er share rechten gezet voor user 'useraccountname' met de rechten full.
Systeemspecificaties
Nee.Squ1zZy schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:55:
[...]
Er word een share aangemaakt met de naam concfg en in dit geval word C geshared.
Pagina: 1