OK, hier per component mijn opmerking(en).
* Cooler Master Silencio 550
-- Prima kast, omdat een kast ook heel persoonlijk is (uiterlijk) kan ik hier niet heel veel meer over zeggen.
Mijn keuze zou uitgaan naar de Fractal Design F4 kast ..
* Cooler Master Silent Pro Gold 1200w
-- Waarom een voeding van 1200 watt? Dit is zo een beetje de zwaarste voeding die je kan vinden, leuk voor enorm veel GPU's en zwaar overclocken, maar aangezien je hier niets aan hebt met 1 monitor, zou ik deze voeding afraden. Een ~650 watt voeding is meer dan voldoende voor tweemaal 680 GTX. Het tweede waar je naar kan kijken is de efficiëntie van de voeding. Deze loopt van 80+ via Brons, zilver en goud op naar platina. Alleen als je PC heel veel aan staat heeft het zin om hier rekening mee te houden. Een goede voeding heeft over het algemeen een efficiëntie van minimaal Brons ..
* Intel Core i7-3930K 3.20 ghz
-- Dit is een goede CPU, maar eigenlijk overbemeten voor gamen en dus erg duur. Ga uit van een i5 3750(k) processor, die is perfect voor gamen. De K staat voor een CPU die overclockbaar is, ga je OC-en?
* CoolerMaster Gemin II SF524
-- Aardig goede koeler, maar kan beter. Als je beter wilt koelen, neem de Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition
* Asus 2011 Rampage IV Extreme
-- Prima moederbord, maar waarom een dergelijk board? Het is behoorlijk prijzig en vooral aantrekkelijk als je zwaar gaar overclocken. Mocht je voor de i5 kiezen, dan heb je een Z77 moederbord nodig. Een aanrader is de Gigabyte GA-Z77X-D3H
* Asus Xonar DG
-- Prima geluid kaart, niks meer aan doen. Maar heb je wel een losse soundcart nodig?
* Corsair Vengeance 32 GB DDR3-1600 Quad kit
-- 32 GB geheugen is echt veel te veel, zonde om aan te schaffen. Zelfs 16 GB is al te veel, maar hier ga je de komende jaren nog wat aan hebben, dus hier zou je nog voor kunnen kiezen. Alle huidige spellen hebben aan 8 GB genoeg.
* SSD Crucial m4 128GB (voor enkel windows en office etc)
-- Prima SSD, vooral voor gaming. Je zou de Samsung 830 kunnen overwegen, deze is overall net wat beter. Van de 128GB houdt je ongeveer 119GB partitie over, waar je ~10% van vrij wilt houden voor de SSD interne verwerking. Als je veel spellen tegelijk speelt, dan raad ik een 256 GB model aan.
* 3000 GB SataIII Hardeschijf (voor de rest)
-- Prima, gewoon even kijken welke schijf op dit moment de beste GB/Euro verhouding heeft.
Ik heb zelf goede ervaring met WD, maar dat zegt niet altijd even veel ..
* Blu-Ray Brander LG
-- prima, maakt niet veel uit ..
* 2 x nVidia GTX680 2GB
-- Goede keuze, je zou ook de 7970 kunnen overwegen van AMD, die schalen iets beter in Xfire
Maar heb je echt zo een ware GPU combi nodig? Een van deze kaarten zou al genoeg moeten zijn.
* TP-Link 450Mbps Wifi kaart
-- Prima, kijk even wat de goedkoopste oplossing biedt, zit weinig verschil tussen deze kaartjes
* 27" Iiyama prolite E2773HS-GB1 Full-HD LED
-- Deze monitor ken ik niet, ik weet dat de Ultrasharp serie van Dell erg goed is.