Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

V&A review zonder Ad??

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een V&A review te schrijven wanneer er geen advertentie (meer) is.
Ik heb namelijk gehandeld met een tweaker, zonder dat hiervoor een advertentie is gebruikt (forum/dm). Aangezien ik zo positief was wilde ik een V&A review schrijven, dit lijkt echter niet mogelijk omdat ik geen advertentie kan koppelen aan de V&A feedback.

Klopt mijn constatering en is het onmogelijk? of gebruik ik een onjuiste werkwijze?

Verwijderd

Ook al bestaat de advertentie niet meer, dan nog zou je hem via pull-down uit bij de beoordeling moeten kunnen selecteren. Jullie hebben toch contact gehad naar aanleiding van die advertentie, dus zou je deze ook moeten kunnen selecteren, ook al is de advertentie zelf inmiddels verwijderd.

Is het heel erg lang geleden (vele maanden) dan werkt het wellicht niet meer.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
De vraag is of dit wenselijk is, naar mijn overtuiging niet. De reviews zijn bedoeld voor V&A transacties en als je zomaar reviews kan geven dan bevorder je daarmee alleen mensen die mogelijk willen frauderen. Je pompt eerst een account vol met 30 5-sterren nep reviews en dan ga je niet bestaande iPhones verkopen.

Laten we dat dus maar niet doen. Won't fix wat mij betreft.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:58:
Ook al bestaat de advertentie niet meer, dan nog zou je hem via pull-down uit bij de beoordeling moeten kunnen selecteren. Jullie hebben toch contact gehad naar aanleiding van die advertentie, dus zou je deze ook moeten kunnen selecteren, ook al is de advertentie zelf inmiddels verwijderd.

Is het heel erg lang geleden (vele maanden) dan werkt het wellicht niet meer.
Er was geen advertentie ;)
zeef schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:38:
De vraag is of dit wenselijk is, naar mijn overtuiging niet. De reviews zijn bedoeld voor V&A transacties en als je zomaar reviews kan geven dan bevorder je daarmee alleen mensen die mogelijk willen frauderen. Je pompt eerst een account vol met 30 5-sterren nep reviews en dan ga je niet bestaande iPhones verkopen.

Laten we dat dus maar niet doen. Won't fix wat mij betreft.
Valide punt, maar het is dus niet mogelijk. Dan hoef ik ook niet verder te zoeken.
Dank, en hoewel een gemis, begrijpelijk met deze uitleg.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Je kan natuurlijk ook altijd in overleg met de ander regelen dat er achteraf nog een advertentie komt, en deze snel op verkocht wordt gezet.

Dan kun je je feedback wel ergens aan koppelen. :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
Mooi, dan gooi ik 'm dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.