Toon posts:

Iiyama Vision Master pro 451, help!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ben dus sinds een week in het bezit van in het onderwerp genoemde monitor, lekker flatscreen etc........
MAAR:
1. af en toe wordt hij opeens donder en weer licht en dan zijn sommige hoeken opeens verkleurd, dit kan je dan via het menu wel weer goed instellen maar is behoorlijk klote.
2. het lijkt of hij soms opeens 1 pixel naar boven/beneden gaat, dat is ook zo of ik kijk erg scheel. dit is ook erg vervelend.
3. Als ik het beeld precies zo instel met dat ingebouwde menu dat hij aan de randen recht ed is en goed 'uitgelijnt'. en als dan de comp overnieuw opstrat is hij dat weervergeten.

Mijn vraag: Is mijn monitor verrot of doe ik iets verkeerd?

Hoop dat iemand het weet,

greetz, hawkeye

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

1. Heb jij er een gsm of sterke speakers ernaast staan. Deze kunnen er voor zorgen dat het beeld verkleurd of ineens donker en lichter wordt.
2. Heb ik nog nooit mee gemaakt.
3. Als je hem insteld als die warm is en dan later weer aanzet zie je een zwarte rand, maar die zal binnen 30 min wegtrekken als die warm wordt.

Je kan proberen het op een andere plaats te zetten. Misschien heb je storende magneet velde in de buurt. Ook zou ik hem even op een andere pc zetten en kijken of die het daar ook doet.

Als je bijdes gedaan hebt en je hebt precies het zelfde, is die niet helemaal goed.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Hier is al een topic over:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/130527

Specs

Verwijderd

Topicstarter
heb het gezien, ik ga dus maar is bellen. dit is wanprestatie!