Verplaatste torrent bestanden terug laten seeden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Hoi, dit is waarschijnlijk een noob vraag maar ik zou het echt niet weten...

Als je nu torrent bestanden download dan begin je ook automatisch te seeden. Ik had dit graag altijd gehad omdat ik toch onbeperkt internet heb maar de bestanden die ik download verzet ik altijd van map. Dat is nu juist het probleem, kan ik de verplaatste map/bestanden niet terug in het Torrent programma plaatsen zodat hij terug upload?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 20:00
Welke torrent-client gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

In uTorrent is het de download stoppen, onder Uitgebreid de nieuwe downloadlocatie instellen en de torrent herstarten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Haha bedankt 'Wiethoofd' ik gebruik inderdaad µTorrent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07 10:58
Veel handiger is jouw handmatige "verplaatsen" actie te laten automatiseren door UTorrent:
Stel in Setting in dat downloads naar map X gaan (bijv S:\Downloads) en zet een vinkje daaronder dat Completed Downloads verplaatst moeten op basis van Labels worden naar (S:\).

Nu kan je ergens bij Advanced denk ik wat algemene labels aanmaken (Bijv "Movies" en TV Shows en Music en Music\Albums of gewoon Downloads) die je vervolgens altijd kan kiezen als je handmatig een torrent toevoegt.

Iedere keer als je een download toevoegt, kan je rechtermuisknop klikken op de lege plek in kolom Label en 1 van de Labels kiezen. Of je maakt zelf specifiek voor die download een label aan. Let op, uTorrent ondersteund tegenwoordig meerdere labels per download (geen idee waarom), je moet maar 1tje aangevinkt hebben.

Nadat een download met label Music\Albums is voltooid, zal deze worden verplaatst naar S:\Music\Albums. En als je als label Downloads had gekozen, blijft hij in Downloads staan.

Nog beter: zet je RSS feeds op (google op tv show rss, voeg jouw favo series toe en genereer een rss linkje, voeg die toe in uTorrent) zodat je tv series automatisch worden gedownload zodra ze beschikbaar zijn. Door in uTorrents RSS Downloader voor je serie ook een label toe te voegen "TV Shows\How I Met Your Mother" zal de download dus automatisch naar die map worden verplaatst.

Dan hoef je dus helemaal niks meer te doen.. gewoon lekker in XBMC (of welke je player je ook gebruikt) een serietje uitzoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Jazco2nd op 03-12-2012 11:09 ]