Ik heb hem! Top. Echt positief verrast. Het is niet het toestel van de topline zoals Optimus G en SIII, maar net daaronder. Maar daar is de prijs ook naar.
Sowieso is quad core naar mijn mening wat overdreven, dual core schaalt veel beter.. en quad core is leuk voor de benchmarks en het schoolplein

Kreeg net een push software update naar 4.0.4, dus waarschijnlijk heeft LG ook zijn leven gebeterd in software updates!

das goed nieuws.
Groot scherm, erg licht van gewicht valt me op, maar dat is normaal tegenwoordig, mocht van mij wel wat zwaarder. Grote batterij: 2150mAh, gaat lekker lang mee, 2 dagen bij normaal gebruik moet kunnen.
Leuke L9 features zijn foto: capture OCR translate, gewoon fototje maken en vertalen. Heb ik nog niet geprobeerd. maar klinkt als erg leuke feature op vakantie.
en quick memo. ff met de hand wat erbij krabbelen op een fotootje, of screen capture en dan doorsturen, das wel grappig.
Ik ben er happy mee! aanrader.
Succes met je benchmarks
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B