Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Hallo ik zag op internet, net het nieuwe toestel van LG de LG optimus L9.
Heeft er iemand ervaring met dat toestel.
Want ik ben vooral benieuwd naar de benchmarks en die kan ik nergens op internet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Ik heb hem! Top. Echt positief verrast. Het is niet het toestel van de topline zoals Optimus G en SIII, maar net daaronder. Maar daar is de prijs ook naar.
Sowieso is quad core naar mijn mening wat overdreven, dual core schaalt veel beter.. en quad core is leuk voor de benchmarks en het schoolplein :P
Kreeg net een push software update naar 4.0.4, dus waarschijnlijk heeft LG ook zijn leven gebeterd in software updates! :) das goed nieuws.

Groot scherm, erg licht van gewicht valt me op, maar dat is normaal tegenwoordig, mocht van mij wel wat zwaarder. Grote batterij: 2150mAh, gaat lekker lang mee, 2 dagen bij normaal gebruik moet kunnen.

Leuke L9 features zijn foto: capture OCR translate, gewoon fototje maken en vertalen. Heb ik nog niet geprobeerd. maar klinkt als erg leuke feature op vakantie.
en quick memo. ff met de hand wat erbij krabbelen op een fotootje, of screen capture en dan doorsturen, das wel grappig.

Ik ben er happy mee! aanrader.
Succes met je benchmarks :)

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Neem aan dat je de eerste post nog wel wat gaat editten? AllAboutPhones - review

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat is precies de bedoeling van dit topic ? :)
Als het een ervaringen topic moet worden dan is een topicstart van 3 zinnen niet voldoende, daar verwachten we wel wat meer van. Als het hierbij blijft, dan gaat er over een paar dagen een slotje op wegens geen inzet.

Succes :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
ik zal er morgen even wat werk van maken modje.

@tonton heb je ook last van een trillend scherm als je er op drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
loll schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:01:
ik zal er morgen even wat werk van maken modje.

@tonton heb je ook last van een trillend scherm als je er op drukt?
Ik heb geen idee wat je precies bedoelt... dus zal wel niet ;)

Kun je iets specifieker zijn.. dat hij fysiek trilt of dat het beeld heen en weer gaat?
van beiden geen last.

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Mijn vraag is het zelfde als van de starter van dit topic,
Ik ben in de markt voor een toestel van ±350 euro en vind deze erg mooi.
Maar ik kan nergens vinden of dat dit toestel nu snel of juist niet vooruit de branden.
Ik stel deze vraag vooral vanwege het belabberde imago van LG, waar ik verder niks om geef.
Maar een beetje voorzichtigheid kan zo geen kwaad denk ik.

ook ben ik benieuw hoe hij bevalt en dan meer als

´Ik heb hem! Top. Echt positief verrast. Het is niet het toestel van de topline zoals Optimus G en SIII, maar net daaronder. Maar daar is de prijs ook naar. ´

verder niks negetiefs over dit bericht hoor. Zou graag een uitgebreide review zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja aangezien de topicstarter ondanks een belofte na twee week nog geen fatsoenlijke topicstart heeft gemaakt, gaat deze op slot :)

Verder zie ik toch wel een aantal reviews die zo met google te vinden zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.