Toon posts:

switchen voltage bij computer die aan staat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK een swichdinkje voor voltage is zo te maken. Maar het lijkt me niet dat je kunt switchen wanneer de compu aan staat..
Is hier ook een oplossing voor?

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
? leg uit... kan natuurlijk wel met fans enzo..

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:50
Je bedoelt zeker het CPU-voltage. Bestaat al een topic over, maar dat heb nooit helemaal doorgelezen. Probleem is dat er een moment bestaat dat de CPU helemaal geen voltage krijgt, op het moment tussen 2 voltages.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Hrm, hoe werkt speedstep dan ? is dat niet ook zoiets (in een gerafineerde manier anyway) ?

By each crime and every kindness, we birth our future

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:50
Op vrijdag 01 juni 2001 15:43 schreef Freggel_United het volgende:
Hrm, hoe werkt speedstep dan ? is dat niet ook zoiets (in een gerafineerde manier anyway) ?
Dat gebeurt echt niet via een lompe switch, maar intern wordt het voltage geleidelijk aangepast.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Doe een voltage-mod, stel 'm zo in dat als de potmeter 'open' staat het voltage op jouw gewenste maximum staat en als de je pot 'dicht' draait op het minimum... Guides zijn er alleen voor AMD mobo's maar Intel mobo's hebben vast ook de zelfde voltregulators...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

er is een oplossing voor :
je computer uitzetten, knopje omzetten en weer aanzetten. En als je dan sram gehuegen koopt dan ben je zo weer in windows :P >:)

Verwijderd

Topicstarter
uh..het gaat hier over FANS

Verwijderd

Als je geen al te krakkemikkige schakelaar gebruikt (zo een die kraakt bij het schakelen enzo), kan ik me niet voorstellen dat het problemen geeft.

Ik gebruik zelf niet van dat soort dingen, maar ik beschouw mijn diskettestations en CD-ROM spelers als hot-swap (ik ben systeembeheerder en de baas houdt niet zo van kwaliteitscomputers :r ), en er gebeuren nooit gekke dingen tijdens het wisselen van de stroom- en data-aansluitingen.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53
... Tuurlijk kan dat man.
Wat dacht je van het feit dat iedereen hier een fanbus heeft, die zet toch ook niet ff zijn compu uit om ff een schakelaartje om te zetten? :D

Verwijderd

gaat het niet om z'n vcore?
Pagina: 1