[PowerPoint 2011] wijzigingen in presentatie spoorloos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• familyman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 07:04
Ik ben bezig met een presentatie onder mountain lion. Daarvan heb ik al een tijdje een gesavede versie staan.

Vandaag wilde ik verder gaan - en ik krijg de 'versie' voor me, die ik de eerste keer savede. De versie die ik daarna had, en hier op print voor me (ik denk dat ik gek wordt) staat veel meer dan ik kan openen.

Dit gebeurt nu iedere keer. Ik start daarom timemachine op, maar er staat nu al ruim een maand een versie met 2,7 mb omvang (voor drie slides!), d.w.z. volgens timemachine niet veranderd sinds de eerste keer dat ik hem opsloeg.

Kan iemand me vertellen hoe ik vanuit Powerpoint 2011 kan kijken naar de versies die in het bestand opgesloten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Powerpoint 2011 maakt naar mijn weten geen gebruik van Versions. Als jij je presentatie op een goede manier opslaat, zou je alleen de opgeslagen en dus meest recente versie moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik heb even de moeite genomen om je topictitel aan te passen naar een iets nuttigere titel.

Verder: sla je zelf je wijzigingen op, of maak je gebruik van de save states in Mountain Lion? Is Office voorzien van alle updates? Office maakt sowieso geen gebruik van de ingebouwde 'Versions' functionaliteit van OSX.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Toevallig geen Dropbox geïnstalleerd? Daarmee kan je altijd terug gaan naar vorige versies ook al verwijder je ze oid. Ik heb wat jij beschrijft nog nooit meegemaakt.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Misschien per ongeluk de file read only gemaakt? Alleen zou je dit bij het saven toch moeten zien voor zover ik weet. ??

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:39
Niet toevallig vanuit een geopende bijlage uit Mail.app verder gegaan uit de powerpoint? Zo ja even in de Download map van mail.app zoeken of daar nog een pptx staat...

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1