hd vergelijken met cd-rom drive... yeah right

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik was bij de lokale pc zaak hier op texel een offerte aanvragen. in de aangeboden pc's zat overal een 5400 rpm schijfje in. ik vroeg was de meerprijs was voor een 7200 toeren schijfje. toen keek die meneer mij heel erg raar aan. 'waar heb je dat voor nodig dan?' vroeg ie. hij was het niet met me eens dat hiermee een flinke snelheidswinst te boeken was. 'zo dus jij wil toerental? en een 52 speed cd-rom drive dan vind je die ook beter dan een 40 speed?'
dat vond ik wel een goeie. heeft ie gelijk in. maar om een cd-rom drive nou te gaan vergelijken met een hd... nah..
waar hij weer wel in geloofde was ata 100. ik geloof niet dat hij doorhad dat ata 100 de maximale transfer per seconde aangeeft en niet wat de schijf zelf kan (maximaal zo'n 36 mb/s ofzo dacht ik, zelfs een cheetah 73lp haalt niet meer dan 52 mb/s ofzo)
enfin het klonk allemaal weer geweldig ehhh professioneel.
verder wist de goede man mij te vertellen dat amd kut was omdat als je meerdere zware 3d applicaties ging draaien dat ie vast zou lopen. erg zware appz op een amd systeem waren zowieso niet aan te raden. alleen maar gezeik mee dacht ie. en dat alles op een msi k7tpro 2a, als je dat vast kan laten lopen ben je een hele jongen.

pc toch maar ergens anders gehaald.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:15
hihi!! ja ze zouden ze moeten verbieden dat mensen met dit soort kennis van zaken spullen verkopen !

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op vrijdag 01 juni 2001 14:35 schreef smvs het volgende:

pc toch maar ergens anders gehaald.
Das heel verstandig....

Money for nothin' and your chicks for free