Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Dames en heren,

Ik kwam er gisteren avond achter dat mijn scherm kaduuk was geraakt.
Ik zag namelijk in mijn scherm paarse/roze vlekken ontstaan die niet meer wilden verdwijnen.
Gestressed gaan slapen en nu zie ik dat deze vlekken zijn uitgelopen en mijn hele scherm paars is.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

<uithuilen>Ik hoop dat dit onder de garantie gaat vallen.. zucht.
Komt ook nog eens bij kijken dat ik volgende week een maand op vakantie ga naar Australie (hoop dat ik hierdoor geen medelijden punten verlies) en ik echt helemaal afhankelijk ben van deze telefoon voor contact / navigatie</uithuilen>

Even een plaatje geupload:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/6f44fa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:40
Uitgelopen LCD crystal's zo te zien, dat gaat dus een hele nieuwe LCD worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Thanks for het snelle antwoord man. Het leek mij inderdaad ook iets in die richting te zijn.
Weet iemand hoe dit ontstaat? Is het door mijn eigen toedoen?

Dit omdat ik graag wil weten wat me te wachten staat als ik garantie wil claimen..

[ Voor 21% gewijzigd door Dwish op 25-11-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:40
Dwish schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:38:
Thanks for het snelle antwoord man. Het leek mij inderdaad ook iets in die richting te zijn.
Weet iemand hoe dit ontstaat? Is het door mijn eigen toedoen?
Meestal is het omdat het scherm gebarsten is, maar ik zie helemaal geen defect glas of iets, kan dus zijn je gewoon een faulty LCD paneel heb, of dat je hem ergens tegen aan gestoten heb.

Maar omdat je cosmetische schade 0,0 is zo te zien, zal dit wel onder garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Misschien niet al te makkelijk te zien op de foto, maar ik heb inderdaag geen krasje schade.
Bedankt voor je bijdrage, Mektheb.

Nu alleen een oplossing gaan zoeken voor een vervangende telefoon, want dit gaat nauurlijk weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:20
Zal er aan liggen hoe je een vervangend toestel krijgt.
Als je verzekerd bent tegen schade kun je morgen al een nieuwe hebben (bijvoorbeeld bij lease-toestellen).
Als je voor garantie naar de winkel moet kun je geluk hebben dat je meteen een nieuwe krijgt, maar ze mogen hem ook naar de fabrikant sturen ter reparatie. In dat geval ben je hem minstens 3 weken kwijt. Zal een beetje aan het niveau van de klantenservice liggen.

Aangezien je toestel nog wel werkt, zorg iig dat je een backup maakt van al je contacten enz.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Net gedaan inderdaad.
Heb geen extra verzekering genomen.. misschien had ik dat wel moeten doen.
Heb het advies gekregen naar een bepaalde Vodafone winkel te gaan met reparateur, dus dat ga ik maar doen.

*Edit*
Ik was iets te pessimistisch. Ik ben net langsgeweest bij Vodafone en daar heeft de aanwezige monteur er ter plekke een nieuw scherm opgezet, binnen garantie.
Ben hier erg blij mee! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Dwish op 25-11-2012 21:19 ]

Pagina: 1