Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:04:
[...]
Nou, alle applicaties die ik de afgelopen maanden tegen gekomen ben, zowel zakelijk als privé werken gewoon. Hij heeft <32 bit applicaties onder een 64 bit OS getest? Dan heb je hetzelfde als W7 32bit vs 64 bit. De apps van mijn Pa ook al getest en dat werkt. Zoals ik al dacht.
Enne, Windows 8 is wel meer als de UI. En heeft gewoon de desktop nog.
Wie nu nog steeds niet voorbij de Metro UI kan zien, heeft een andere bril nodig. Niet te geloven.
Kijk alleen al bijvoorbeeld naar opstarten met HDD (juist in deze goedkope laptops) en geheugengebruik W7 vs W8.
Sluit de boel maar, ik krijg alleen onzinnige reacties nu.
.
Jij vraagt om de ervaringen, ik deel mijn mening.
don't be offended.
Natuurlijk is W8 meer dan alleen de metro interface.
Misschien ben ik ook wel een beetje concerfatief en ben ik gewend aan windows 7.
Maar mijn punt blijft dat ik persoonlijk nog niet veel goede ervaringen heb mogen ontvangen over windows 8.
Terecht of niet, maar als ik een laptop met windows 8 zou zoeken zou ik ook wel kijken naar 1 met touchscreen. Ik kan hier misschien nog wel een aantal toepassingen voor bedenken, maar waaschijnlijk valt dit dan ook weet buiten budget.
Ipv direct op mijn post te bashen is het misschien dan wel handiger om gewoon wat specifieker te zijn in je startpost.
en zoals willy ook al zei, is het misschien wel handig om ook wat reviews te lezen voor ervaringen van anderen.
just my 2ct's
[
Voor 5% gewijzigd door
s0ulmaster op 25-11-2012 21:14
]