Toon posts:

Laptop - Windows 8 - tot 450 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn de ervaring met laptop tot 450 euro?
Inclusief Windows 8 en met 15.6"scherm.

Is dat wat of kan ik beter voor minimaal 500euro gaan. Zoals de BB instap laptop?

Verwijderd

Topicstarter
@Willy, zo ver was ik ook al.
Maar wat zijn de ervaringen. De laptop voor mijn Pa moet niet duur zijn, maar ook geen goedkoop duurkoop.
Tot nu toe heb ik alleen ervaring met laptops boven de 700euro. Vandaar de vraag.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Reviews lezen werkt misschien ook... Sorrie hoor, maar eigen inzet wordt hier op zijn minst wel verwacht...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 23:00

Sick Nick

Drop the top!

Wat denk je wat de toegevoegde waarde is van Win8 op een laptop zonder touchscreen zoals deze goedkopere modellen?

Verwijderd

Topicstarter
Bartjezz schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:24:
Reviews lezen werkt misschien ook... Sorrie hoor, maar eigen inzet wordt hier op zijn minst wel verwacht...
Eens. Ik heb al veel rondgekeken en ik kan daaruit niet opmaken of je onder de 500 euro ook nog een beetje kwaliteit krijgt.is. Anders ga ik graag naar 5 a 600 euro. Al blijft het een laptop voor mijn Pa en niet voor mezelf.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:24:
Wat denk je wat de toegevoegde waarde is van Win8 op een laptop zonder touchscreen zoals deze goedkopere modellen?
Draai het eens om ;)

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 13:19
Nou, windows 8 (heb ik gemerkt bij mijn collega's) heeft veel compatibilieteits problemen met vele programma's die wel draaien onder windows 7.

Zelf zie ik ook niet de meerwaarde van de metro interface voor laptop's vooral zonder touchscreen.

tijd voor wat klusjes!

Verwijderd

Topicstarter
s0ulmaster schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:54:
Nou, windows 8 (heb ik gemerkt bij mijn collega's) heeft veel compatibilieteits problemen met vele programma's die wel draaien onder windows 7.
Zelf zie ik ook niet de meerwaarde van de metro interface voor laptop's vooral zonder touchscreen.
Nou, alle applicaties die ik de afgelopen maanden tegen gekomen ben, zowel zakelijk als privé werken gewoon. Hij heeft <32 bit applicaties onder een 64 bit OS getest? Dan heb je hetzelfde als W7 32bit vs 64 bit. De apps van mijn Pa ook al getest en dat werkt. Zoals ik al dacht.

Enne, Windows 8 is wel meer als de UI. En heeft gewoon de desktop nog.
Wie nu nog steeds niet voorbij de Metro UI kan zien, heeft een andere bril nodig. Niet te geloven.
Kijk alleen al bijvoorbeeld naar opstarten met HDD (juist in deze goedkope laptops) en geheugengebruik W7 vs W8.
Sluit de boel maar, ik krijg alleen onzinnige reacties nu.
.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 20:05 ]

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:04:
[...]

ik krijg alleen onzinnige reacties nu.
.
Wij krijgen alleen maar een karige topicstart... Daar kunnen wij ook niet zoveel mee. ;)

Lees reviews van verschillende modellen. Loop een winkel in en bekijk het model en maak een keuze... :)

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 13:19
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:04:
[...]

Nou, alle applicaties die ik de afgelopen maanden tegen gekomen ben, zowel zakelijk als privé werken gewoon. Hij heeft <32 bit applicaties onder een 64 bit OS getest? Dan heb je hetzelfde als W7 32bit vs 64 bit. De apps van mijn Pa ook al getest en dat werkt. Zoals ik al dacht.

Enne, Windows 8 is wel meer als de UI. En heeft gewoon de desktop nog.
Wie nu nog steeds niet voorbij de Metro UI kan zien, heeft een andere bril nodig. Niet te geloven.
Kijk alleen al bijvoorbeeld naar opstarten met HDD (juist in deze goedkope laptops) en geheugengebruik W7 vs W8.
Sluit de boel maar, ik krijg alleen onzinnige reacties nu.
.
Jij vraagt om de ervaringen, ik deel mijn mening.
don't be offended.

Natuurlijk is W8 meer dan alleen de metro interface.
Misschien ben ik ook wel een beetje concerfatief en ben ik gewend aan windows 7.

Maar mijn punt blijft dat ik persoonlijk nog niet veel goede ervaringen heb mogen ontvangen over windows 8.
Terecht of niet, maar als ik een laptop met windows 8 zou zoeken zou ik ook wel kijken naar 1 met touchscreen. Ik kan hier misschien nog wel een aantal toepassingen voor bedenken, maar waaschijnlijk valt dit dan ook weet buiten budget.

Ipv direct op mijn post te bashen is het misschien dan wel handiger om gewoon wat specifieker te zijn in je startpost.

en zoals willy ook al zei, is het misschien wel handig om ook wat reviews te lezen voor ervaringen van anderen.

just my 2ct's

[ Voor 5% gewijzigd door s0ulmaster op 25-11-2012 21:14 ]

tijd voor wat klusjes!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is niet om het OS, die staat al vast, maar om de hardware.

Bedankt voor de reacties.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit soort vragen zijn hier niet de bedoeling, deze kan je beter hier stellen: Laptop Aankoopadvies

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit is wel een zeer matige topicstart. Daarom gaat het topic op slot.

Voordat je een nieuw topic opent is het dus van belang eerst wat eigen onderzoek te doen. Neem dan ook het beleid van het desbetreffende subforum door. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.