Probleem bij vroegtijdig afsluiten nieuw iPhone-abonnement.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:19
Ik wil graag een nieuw iPhone 5 abonnement van Vodafone (F&F). Ik heb op het moment een iPhone 4 met abonnement tot mei 2013 (T-Mobile). Deze telefoon geef ik aan mijn broertje, die de rest van het abonnement afbetaalt.
Mijn nummer wil ik wel behouden.
Hoe kan ik dit het handigst doen? Kan je nummerbehoud toepassen bij een lopend abonnement (hier hoor ik tegenstrijdige verhalen over)?
De abonnementen zijn ongeveer gelijkwaardig, dus ik zou de SIM-kaart kunnen omwisselen en dan in mei 2013 nummerbehoud toepassen? Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik een micro-SIM nodig heb voor de iPhone 4 en deze net heb verkleind naar nano-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:21
Het makkelijkst is het om nummerbehoud door de nieuwe provider te laten regelen.
Echter dit kan pas binnen 60 dagen van het einde van je huidige contract.
Een andere optie is om bij t-mobile je contract af te kopen geef wel aan dat je je nummer wil behouden.
Je betaalt je resterende abonnementskosten in een keer.
Dan kan je een aanvraag indienen bij Vodafone.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:19
Megapaul schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:01:
Het makkelijkst is het om nummerbehoud door de nieuwe provider te laten regelen.
Echter dit kan pas binnen 60 dagen van het einde van je huidige contract.
Een andere optie is om bij t-mobile je contract af te kopen geef wel aan dat je je nummer wil behouden.
Je betaalt je resterende abonnementskosten in een keer.
Dan kan je een aanvraag indienen bij Vodafone.
Afkopen heb ik inderdaad gelezen. Maar weet je hoe het zit met extra kosten? En als je bijv. over je bundel gaat?
Waarschijnlijk ook wel een lange opzeggingstermijn van enkele maanden.
Kan er niet zo veel over vinden op de website helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bel ze eens? Het is een telecombedrijf dus ik verwacht wel dat je ze ook kunt bellen :) Ik weet ook zeker dat ze je daar meer kunnen vertellen dan wij hier dus ik zou dat eerst eens proberen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw