Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil de meest recente games op een hoge kwaliteit kunnen spelen en verder zijn korte laadtijden etc. wel een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700,--
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een monitor, speakers, muis, toetsenbord, windows 8 en een dvd brander
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De pc zelf met alle onderdelen erin
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst wil ik intel. Dit omdat het een bekend en goed merk is en ik Amd niet echt ken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst wel een beetje stil, maar dit is zeker niet het belangrijkste.
Na wikken en wegen ben ik tot het volgende systeem gekomen. Advies is zeer welkom!
Ik wil de meest recente games op een hoge kwaliteit kunnen spelen en verder zijn korte laadtijden etc. wel een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700,--
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een monitor, speakers, muis, toetsenbord, windows 8 en een dvd brander
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De pc zelf met alle onderdelen erin
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst wil ik intel. Dit omdat het een bekend en goed merk is en ik Amd niet echt ken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst wel een beetje stil, maar dit is zeker niet het belangrijkste.
Na wikken en wegen ben ik tot het volgende systeem gekomen. Advies is zeer welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 171,90 | € 171,90 |
| 1 | Asrock B75 Pro3-M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5 | € 214,90 | € 214,90 |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.C, 1TB | € 61,- | € 61,- |
| 1 | BitFenix Merc Alpha | € 32,20 | € 32,20 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 35,74 | € 35,74 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,70 | € 54,70 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 88,99 | € 88,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 717,33 | |