Mijn vader heeft een 17 inch Samsung R700 notebook van 4 jaar oud, die hij dagelijks voor zijn werk op kantoor gebruikt. Doordat hij hem dagelijks intensief gebruikt wordt hij nu snel minder. Programma's zijn traag etc. etc. Daarom advies gevraagd voor een zakelijke laptop.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Dagelijks intensief gebruik van Outlook, Word en Excel e.d. op kantoor. Maar wordt ook regelmatig gebruikt voor presentaties tijdens vergaderingen of voor klanten.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Budget is rond de €1000,- (incl. btw)
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, hij is regelmatig onderweg naar een klant. Hij gebruikt nu vaak pen en papier omdat de huidig laptop zo traag is met opstarten. Hij wil in plaats van pen en papier zijn laptop gebruiken waardoor een snelle opstarttijd een must is. Ik zat zelf te denken aan een notebook met SSD, maar dit past denk ik net niet binnen het budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur.
Aanvulling:
Het liefst een zo'n dun mogelijke notebook, een ultrabook eventueel? 17 inch is nu te groot waardoor de voorkeur uitgaat naar een 15,6 inch. Nummeriek toetsenbord is ook een must, maar dit is eventueel ook los aan te schaffen.
Zelf gevonden:
Iets boven het budget: http://tweakers.net/price...0z5c-s02nl/specificaties/
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Dagelijks intensief gebruik van Outlook, Word en Excel e.d. op kantoor. Maar wordt ook regelmatig gebruikt voor presentaties tijdens vergaderingen of voor klanten.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Budget is rond de €1000,- (incl. btw)
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, hij is regelmatig onderweg naar een klant. Hij gebruikt nu vaak pen en papier omdat de huidig laptop zo traag is met opstarten. Hij wil in plaats van pen en papier zijn laptop gebruiken waardoor een snelle opstarttijd een must is. Ik zat zelf te denken aan een notebook met SSD, maar dit past denk ik net niet binnen het budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur.
Aanvulling:
Het liefst een zo'n dun mogelijke notebook, een ultrabook eventueel? 17 inch is nu te groot waardoor de voorkeur uitgaat naar een 15,6 inch. Nummeriek toetsenbord is ook een must, maar dit is eventueel ook los aan te schaffen.
Zelf gevonden:
Iets boven het budget: http://tweakers.net/price...0z5c-s02nl/specificaties/
[ Voor 48% gewijzigd door Sanderbasketbal op 25-11-2012 14:06 ]