Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
maar max het dan niet naar infinity maar naar 20/25 ofzo...
Ja, dat is mogelijk, maar daar moet dan wel een goede reden voor zijnGeckoo schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:01:
Op dit moment heb je de mogelijkheid om met maximaal 10 personen in een dm sessie te zitten. Is het mogelijk om dit te verhogen?
Ook hier weer de vraag: waarom? Begin dan gewoon een nieuwe discussie zonder die personen.En is het mogelijk om mensen uit de DM sessie te zetten?
En nogmaals: DM is niet bedoelt om slowchat voor een groep achter de schermen te faciliteren; we weten allemaal wat daar van komt en vroeg of laat moet er dan weer ingegrepen worden met alle consequenties van dien.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Lijkt mij een wijze keuze. Het gaat hiermee om een speciale groep welke met z'n allen iets willen plannen. De groep is nu tot op de max, maar zal zeker onder de 20 personen blijven.crisp schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:16:
[...]
Ja, dat is mogelijk, maar daar moet dan wel een goede reden voor zijnWat wij namelijk niet willen is dat het DM systeem een substituut gaat worden voor HK-achtige topics met een beperkte groep gebruikers die om wat voor reden dan ook buiten zicht willen blijven. Dat gaat geheel voorbij aan het doel van DM's en willen we niet faciliteren.
Nou omdat er iemand zo slim is geweest om inactieve users toe te voegen terwijl deze helemaal niet mee gaan.crisp schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:16:
[...]
Ook hier weer de vraag: waarom? Begin dan gewoon een nieuwe discussie zonder die personen.
Uiteraard mag een adje/modje meekijken voor eventuele misstanden. (welke er niet zijncrisp schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:16:
En nogmaals: DM is niet bedoelt om slowchat voor een groep achter de schermen te faciliteren; we weten allemaal wat daar van komt en vroeg of laat moet er dan weer ingegrepen worden met alle consequenties van dien.
Daar is dus een oplossing voor: haak iemand uit de crew aan; die kan dan voorbij de limiet mensen toevoegen (en meteen een oogje in het zeil houdenGeckoo schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:40:
Ah kon hem al niet vinden![]()
[...]
Lijkt mij een wijze keuze. Het gaat hiermee om een speciale groep welke met z'n allen iets willen plannen. De groep is nu tot op de max, maar zal zeker onder de 20 personen blijven.
Intentionally left blank
Nu 9Geckoo schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:55:
Maar helaas zit ik nu al op 10dus kan niemand meer toevoegen
Intentionally left blank
[ Voor 60% gewijzigd door Geckoo op 26-11-2012 10:08 ]
ah moet wel iemand zijn met DM rechten, een niet nader te benoemen modje heeft dit niet, kom jij er anders gezellig bij?crisp schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:44:
[...]
Daar is dus een oplossing voor: haak iemand uit de crew aan; die kan dan voorbij de limiet mensen toevoegen (en meteen een oogje in het zeil houden)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
wat mij betreft case closed