Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Whatsapp op je computer installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 879 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik probeer al heel lang te vinden hoe je whatsapp op je computer installeert. Ik heb namelijk geen smartphone. Maar wil toch graag met mijn vrienden meedoen.

Ik heb ook al bij whatsapp zelf gekeken. Maar hier zie ik alleen naar applicaties staan voor iPhone en android enZ

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Google is normaal gesproken je beste vriend... maar er is geen officiele applicatie, echter je zou wel de android versie kunnen draaien door een android os te emuleren. http://whatsapponpc.com

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Whatsapp kun je niet zomaar op je computer installeren. Het is alleen gemaakt voor smartphones.
Als je een emulator gebruikt kan dit wel. Hier staat een handleiding hoe je dit kan installeren: *knip*
Hiermee kun je ook andere apps installeren,

Veel succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Rupie op 28-11-2012 08:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo vidra, bedankt voor je snelle reactie, maar je link werkt helaas niet.

Die van Peter werkt wel, en ik ga dit gelijk proberen te installeren. Ontzettend bedankt voor jullie snelle hulp!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
Mocht je je avontuurlijk voelen, dan zou je je ook uit kunnen leven adhv https://github.com/venomous0x/WhatsAPI en zelfs aan de slag gaan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Haha ik ben niet zo een programeur, maar toch bedankt.

De oplossing van Peter is gelukt, en het werkt echt perfect. Thanks!

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt echt geweldig. Echt een aanrader.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
En nu is het klaar. Een vraag stellen en die zelf onder een andere naam beantwoorden gaan we even niet doen.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.