Alle fotos kwijt tijdens import naar iPhoto

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zehsebas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-06 13:07
Mensen,

Ik heb gisteren 4 uur lang fotos gemaakt voor verschillende bands, en nu bij het inporteren van deze fotos met de Fotolader App in mac os besloot hij ze allemaal maar weg te gooien ipv te inporteren naar iPhote.

Ik heb de locatie aangepast van Afbeeldingen naar iPhoto, met de gedachte ze zo direct mooi netjes te hebben. Maar direct na de inport gaf iPhoto en error en waren alle fotos al weg.

Ik heb heel wat gevonden over recoveren van SD kaarten, maar ik vind niks goed.

Help help help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Je kunt ook de iPhoto database repareren. Ik zou er eerst een back-up van maken, en dan eerst met iPhoto zelf een reparatie poging doen (iPhoto opstarten met CMD en ALT ingedrukt) en als dat niet helpt kun je de back-up terugzetten en externe programma's (zoals iPhoto Library Manager) erop loslaten. Mocht dan enkel de database corrupt zijn dan vindt je zo je foto's weer terug.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Je kan proberen je SD te herstellen/ je photo's terug te halen, met
http://www.macintosh-data-recovery.com
Dat is mij al een keer goed gelukt. Je moet wel een ander medium hebben om het weg te schrijven!
Oja en even geduld.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount