Toon posts:

Dell Inspiron 6400 Clean Install problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs he bik mijn Dell Inspiron 6400 geformatteerd. Standaard zat hier windows xp home op, maar ik heb er nu xp professional SP 2 op gezet. Maar als ik de netwerk driver wil installeren krijg ik de melding: Kan windows installatie diskette niet vinden of u draait in veilige modus, wat niet zo is. De installatie cd-rom zit in de drive en ik draai in standaard modus. Als ik de wireless driver wil installeren duurt het eerst 10 minuten, waarna de wizard zegt dat hij gaat afsluiten.

Hoe kan ik deze drivers installeren?
Had ik de originele windows moeten installeren?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je de chipset driver al geinstalleerd ? Zo niet, dat eerst doen voordat je de rest van de drivers erop zet.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik gedaan en correctie: de foutmelding is: kan geen toegang krijgen tot windows installatie service

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:52:
ja dat heb ik gedaan en correctie: de foutmelding is: kan geen toegang krijgen tot windows installatie service
Het onderstaande had je al gevonden ?

Foutbericht 'Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service' verschijnt tijdens de installatie van Office

Je installeerd dan alleen natuurlijk geen office maar dat maakt niet uit.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 24-11-2012 22:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik doe wat in dat artikel staat en ik voer msconfig uit dan krijg ik de melding: kan het bestand msconfig niet vinden...

• PilatuS
  • Niet online
Het lijkt erop dat je installatie corrupt is.
Pagina: 1