Toon posts:

Slaapstand Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik wil graag het volgende probleem voorleggen misschien heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb mijn PC zo ingesteld dat deze na 30 minuten in slaapstand valt. Dit werkt prima, echter wanneer ik veel bestanden kopieer iets wat langer duurd dan 30 minuten valt mijn PC toch in slaapstand ongeacht hij nu klaar is met kopieeeren of niet.

Is er een mogelijkheid om dit in te stellen zodat tijdens het kopieeeren of andere schijf aktiviteiten mijn PC niet in slaapstand valt. Met andere woorden me PC mag pas in slaapstand gaan zodra het kopieeeren voltooid is.

Ik gebruik Windows 7 Ultimate....

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groet Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > WOS

Wellicht handig om te vertellen hoe je precies die slaapstand ingesteld hebt?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik denk niet dat je zoiets gaat lukken, behalve dan je pc niet in slaapstand te laten gaan. Dan zou je al een tool moeten hebben die bijhoud wanneer je disk leest/schrijft en dan je pc uit de slaapstand moeten houden op een of andere manier. Maar idd, vertel eens hoe je nu je slaapstand e.d. hebt ingesteld en wat je al hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-10 09:37
Vreemd; mijn computers gaan pas vanzelf in standby/hybernate als ze een poosje niks doen; heb nog nooit meegemaakt dat er eentje afsloot tijdens downloaden/kopiëren/streamen.
Ben het dan ook niet eens met Bartjezz, behalve het verzoek om meer info.

[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 25-11-2012 09:54 ]