www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Verwijderd
The devil is in the details.
Ik zou alleen nummer 7 ertussenuit gelaten hebben, aangezien dit de minst interessante foto is (naar mijn idee).
#5 spreekt echt boekdelen, prachtige foto!
Wat mij betreft mag dit omgedoopt worden naar showcase!
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
5, 6 en 8 zijn mijn favoriet uit deze serie, denk omdat daar het verlaten gevoel echt door naar boven komt. Wat me niet zoveel doet is het gordijn van 4, die foto had je in principe "overal" kunnen maken, als je begrijpt wat ik bedoel?
[ Voor 18% gewijzigd door Pixeltje op 25-11-2012 17:29 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Foto #7 was orgineel een HDR waar je zo door naar buiten keek echter vond ik het veel leuker om het tot een tunnel van licht te maken, vooral het puin maakt het voor mij interessant en dan ga ik me afvragen wat daar gebeurd is dat er zo veel licht op je af komt en waarom dat puin er ligt, aliens? Wel kan ik me inderdaad indenken dat er net wat te weinig te zien is om dat duidelijk te maken
@Sargonaut, daar zat ik over te twijfelen om die er bij in te doen maar aan de andere kant moest ik een keuze maken voor mij zelf want anders stonden hier ineens zo veel plaatjes! Ik wou er eerst 10 aan houden maar toen is het toch 11 geworden
@Snuurtje, lekker met schuifjes spelen
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Ik zou direct aboneren op je YouTube kanaal, waar je dan allemaal leuke LR guides plaatst
Ik vind ze allemaal showcase waardig, enkel de eerste valt er wat buiten voor mij. Ofwel had een andere foto als eerste beter gepast... weet ik veel... ik vind ze gewoon prachtig om naar te kijken!
Haha, wie weet ... ik hou het in gedachten in ieder gevalInrage schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:16:
[...]
Ik zou direct aboneren op je YouTube kanaal, waar je dan allemaal leuke LR guides plaatst
Ik vind ze allemaal showcase waardig, enkel de eerste valt er wat buiten voor mij. Ofwel had een andere foto als eerste beter gepast... weet ik veel... ik vind ze gewoon prachtig om naar te kijken!
Maar, dankjewel!
www.maartendeboer.net
Nu zullen er vast meer St. Anna-kloosters zijn maar je snapt dat mijn nieuwsgierigheid geprikkeld was
2, 8 en 10 zijn inderdaad bijzonder mooi
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Het was niet in Boxmeer in ieder geval, het is te vinden in de buurt van Roermond maar er is denk ik al niks meer van over helaasPaul schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:37:
...Waar is dat? Want bij St. Anna in Boxmeer, met een gebouw dat hier erg veel op lijkt, heb ik een paar maanden geleden nog een SAN en een vSphere-cluster naar binnen geschoven
Nu zullen er vast meer St. Anna-kloosters zijn maar je snapt dat mijn nieuwsgierigheid geprikkeld was
2, 8 en 10 zijn inderdaad bijzonder mooiDeze heeft een mooi contrast tussen de prachtige boom, de niet-gesloopte delen op de achtergrond en de chaos op de voorgrond.

Dankjewel voor de complimenten!
www.maartendeboer.net
Ook een gebedsruimte, kantoren, glas-in-lood her en der. Heb daar bij het vervangen van een switch in een gang van de kelderverdieping het gevoel gehad in een Half-Life-level rond te lopen
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ah zo, ik dacht dat het leeg stond namelijk maar kwam inderdaad uit op die site. Mooi pand lijkt me dat, voor volgend jaar heb ik al afspraken gemaakt met de eigenaar van een oud zorg complex hier om foto's te mogen maken, ben heel benieuwd wat ik daar allemaal aan ga treffen en ik ga ook uit van een soort half-life ervaring (ik zal een koevoet mee nemenPaul schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:47:
Ik hoop niet dat die in Boxmeer gesloopt is, daar wonen een paar honderd ouderen van dagen... Er staan niet heel veel foto's van het gebouw, maar dit is de site: http://www.sintannaboxmeer.nl
Ook een gebedsruimte, kantoren, glas-in-lood her en der. Heb daar bij het vervangen van een switch in een gang van de kelderverdieping het gevoel gehad in een Half-Life-level rond te lopen
Gebeurt de laatste tijd hier ontzettend veel in de buurt op urbex gebied
www.maartendeboer.net
Aan je foto's te zien kom je uit de achterhoek? Zie dat je ook in de oude textielfabriek bent geweest.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Dank! Ja klopt, zit hier in de regio van de "reserve duitsers" zo vlak aan de grensBrammT schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:57:
Mooie serie foto's. Ben zeer gecharmeerd van Urban Exploring.
Aan je foto's te zien kom je uit de achterhoek? Zie dat je ook in de oude textielfabriek bent geweest.
www.maartendeboer.net