Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Beste tweakers,

Ik heb op de website van amazon deze aanbieding gezien:
http://www.amazon.com/Len...novo+thinkpad+twist+s230u

Hierbij kan een Lenovo thinkpad twist s230u kopen. Mijn vraag is heeft deze versie dezelfde stekker aansluiting als in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

ijzerehertog schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:49:
Beste tweakers,

Ik heb op de website van amazon deze aanbieding gezien:
http://www.amazon.com/Len...novo+thinkpad+twist+s230u

Hierbij kan een Lenovo thinkpad twist s230u kopen. Mijn vraag is heeft deze versie dezelfde stekker aansluiting als in Europa?
Dat denk ik niet, maar dat moet niet zo'n probleem zijn omdat het laatste stuk van de adapter richting stopcontact altijd los kan en dus vervangen kan worden door een Europese stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het kan aan mij liggen, maar erg interessant is de lenovo twist niet. Geen SSD, geen goed scherm, wel prijzig. Je kan beter 10% meer uitgeven voor de XPS 12 naar mijn mening. Die heb je ook rond de <€1000.

En antwoord op de vraag: het stekkergedeelte is vrijwel altijd te vervangen. Als ik YouTube: Opening the Lenovo Twist bevat de adapter inderdaad een dergelijke constructie. Dikke kans dat je er nog een hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:34:
En het kan aan mij liggen, maar erg interessant is de lenovo twist niet. Geen SSD, geen goed scherm, wel prijzig. Je kan beter 10% meer uitgeven voor de XPS 12 naar mijn mening. Die heb je ook rond de <€1000.

En antwoord op de vraag: het stekkergedeelte is vrijwel altijd te vervangen. Als ik YouTube: Opening the Lenovo Twist bevat de adapter inderdaad een dergelijke constructie. Dikke kans dat je er nog een hebt liggen.
Over de kosten. De rede dat ik hem in Amerika wil bestellen is wegens de gunstige euro dollar koers en de lenovo is nog niet uit in Nederland. De lenovo kost 850 dollar dus 650 euro zeer aantrekkelijk qua prijs. de dell xps 12 kost tevens wel 923 euro in Amerika.

Een andere vraag, is er office 2013 preview meegeleverd en wanneer moet je deze kopen? Of moet ik eerst office 2010 aanschaffen?

Maar als nog bedankt voor jullie antwoord. _/-\o_

PS: de lenovo twist bevat 24gb SD (waarschijnlijk beschikbaar gesteld voor windows 8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vervolgens 21% BTW overheen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:52:
[...]

Waar vervolgens 21% BTW overheen gaat...
(Als je bij amazon koopt betaal je de Amerikaanse btw geen Nederlandse en deze is inclusief.
zie de link bij het eerste artikel)

Er doemde bij mij nog wat praktische vragen naar boven.

Kan ik alles omzetten naar het Nederlands zoals windows 8 en de preview versie van office 2013 of moet ik office 2010 hier in Nederland kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaalt 21% BTW aan de douane plus eventuele inklaringskosten. De amerikaanse VAT hoef je niet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
650 + 21% == 786.5 euro, daar komt inderdaad nog wat inklarings kosten enzo bij..
reken op een euro of 800 voordat je hem op kan halen (en ik vrees dat het meer wordt)

leuk dat je denkt dat door kopen bij amazon, je de nederlandse belasting niet hoeft te betalen ;)

als dit zo was, had ik een nieuwe auto gekocht op amazon

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Pagina: 1