Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06-2024
De batterij was helemaal leeg, startte niet meer op. Dus gisteravond aan de oplader gelegd. Vanmorgen: geen verbetering. Vandaag de hele dag aan de oplader, nog steeds geen verbetering. De oplader is een beetje warm, dus die lijkt het te doen.

Herkent iemand dit, en wat heb je toen gedaan? Is het je gelukt het probleem zelf op te lossen?

Het is vast wel mooi weer buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Heb je al in het Qware topic gekeken? Intertoys Qware Pro3 7"/9,7"/10" Tablets - DEEL 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batje4
First source of info :)
Ja, daar ben ik doorheen gelopen. Ik meende het ooit daar gelezen te hebben, maar kreeg het niet gevonden. Natuurlijk is er ook zoiets als de Qware helpdesk - maar die is gesloten op zaterdag.
(en trouwens best duur: EU0,50 / minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik zou sowieso je vraag ook even in dat topic stellen voor het geval er mensen komen die de rest van de topics in Android tablets niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:07
Dit heb ik ook gehad, direct na aankoop. Had het ding aan de lader gelegd en zag dat het batterij percentage langzaam terug liep. Ben naar de winkel terug gegaan en kreeg meteen een andere oplader mee.
Zou ik in jouw geval ook doen, tot die tijd opladen via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batje4
@ChicaneBT: tja, die ene topic is inmiddels een vergaarbak van feitjes en weetjes. Ik dacht: laat ik eens een eigen topic starten met een beschrijvende titel. Beter ook, voor later, als naslag en zo. IMHO.
@Antidote: dank voor je info. Ik heb de tablet inmiddels samen met de oplader teruggebracht. Benieuwd wat het oplevert. Daar zal zo'n twee weken voor nodig zijn, wist de Intertoys me te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batje4
Gisteren ging de telefoon - Intertoys aan de lijn. De ingeleverde tablet was nagekeken, en bleek niet meer te repareren. Ik kreeg een nieuwe ter vervanging.
Deze heb ik meteen opgehaald, en yes! Het is er eentje met 1 GB RAM. Het scherm lijkt ook beter. De wifi geeft een beter ontvangst volgens wifi analyzer. Het ontvangst is iig een stuk stabieler.
Alles bij elkaar erg tevreden met de uitkomst. Goede service van Intertoys en Qware.

Pagina: 1