AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dat is volgens mij een soort epoxy. Sorry dat ik het zo bot zeg, Maar veel succes ermee.
Ik geloof niet dat je dat eraf gaat krijgen. Als je het er al deels af krijgt zul je waarschijnlijk ook wat onderdelen mee los trekken.
Ik geloof niet dat je dat eraf gaat krijgen. Als je het er al deels af krijgt zul je waarschijnlijk ook wat onderdelen mee los trekken.
printplaat en alles overzetten is geen mogelijkheid?
dat spul krijg je er nooit meer fatsoenlijk af zoals hierboven word gezegd.
dat spul krijg je er nooit meer fatsoenlijk af zoals hierboven word gezegd.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
verlengen met een traditioneel stukje flatcable en de edge-connector van de oude ?
dat lukt niet met deze flatcable. het is een flexibele printplaat, hier kan je niet zomaar een andere stekker op zetten en er vanuit gaan dat dat werkt.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Is die niet lang genoeg, als je de plooi erin "verplaatst" naar waar deze zit op de originele kabel?
Helaas is hij echt te kort zelfs als ik hem "schuin" plaats
verlengen is geen optie daar is ook geen ruimte voor onder het keyboard.
De ebay seller heeft hem al gecrediteerd (echt topservice) en als hij een koper in nederland vind mag ik hem daarheen sturen. Heb nu enkele anderen gemaild op ebay voordat ik bestel. Maar sommige verkopers zijn wel erg simpel ingesteld met hun antwoorden
Iedereen toch bedankt voor het meedenken.
verlengen is geen optie daar is ook geen ruimte voor onder het keyboard.
De ebay seller heeft hem al gecrediteerd (echt topservice) en als hij een koper in nederland vind mag ik hem daarheen sturen. Heb nu enkele anderen gemaild op ebay voordat ik bestel. Maar sommige verkopers zijn wel erg simpel ingesteld met hun antwoorden
Iedereen toch bedankt voor het meedenken.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
ik bedoelde meer: je neemt een oude ide kabel, knipt een lang genoeg stukje uit met voldoende draadjes om (als dat nodig is beide kanten) aan de bestaande flat-connector te solderen, met aan het eind daarvan de connector van het oude toetsenbord.
Als ik het goed zie,dan is jou oude keybord water / mors prove (witte plastic)
Dit is gewoon een soort stikker vel wat over de onderkant van je orginele keyboard zit)
Die zwarte epoxi zit dus ook daar op.
Wat ik zou doen is met een hobbie mesje dat witte insnijden recht naar beneden (bij het zwarte iets wijder)
en dan voorzichtig pulken. (misch met de fohn heel licht opwarmen)
Dan moet je doe stikker er af kunnen krijgen en gaat dat zwarte mee en kan je je kabeltje los halen.
LET OP
wat je ook doet probeer niet aan die goud kleurige flatkabel te trekken of er in / naast / tegenaan te snijden oid

Btw dit doe je allemaal op eigen risico!
Dit is gewoon een soort stikker vel wat over de onderkant van je orginele keyboard zit)
Die zwarte epoxi zit dus ook daar op.
Wat ik zou doen is met een hobbie mesje dat witte insnijden recht naar beneden (bij het zwarte iets wijder)
en dan voorzichtig pulken. (misch met de fohn heel licht opwarmen)
Dan moet je doe stikker er af kunnen krijgen en gaat dat zwarte mee en kan je je kabeltje los halen.
LET OP
wat je ook doet probeer niet aan die goud kleurige flatkabel te trekken of er in / naast / tegenaan te snijden oid

Btw dit doe je allemaal op eigen risico!
[ Voor 23% gewijzigd door Nessuno op 27-11-2012 21:35 ]
Na rose e cient spin
Pagina: 1