Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 484630

Topicstarter
ik ben een trotse en enigzins contente eigenaar van een LG 55LM660s.
alles werkt top op 1 ding na.

ik heb regelmatig dat bij het kijken van televisie (KPN glasvezel) het beeld ff 1 seconde uitvalt en dan is het beeld zwart en geluid voor een fractie even weg. en dit met intervals van 1 tot 2 minuten constant tot dat ik de tv uit en daarna weer aan doe. dan lijkt het probleem voor eventjes geholpen.

dit komt alleen maar voor bij TV kijken. ik heb het KPN tv tuner kastje gecheckt en dat is hem niet het blijkt echt van de LG 55LM660s zelf vandaan te komen.
ik heb hem gekocht op 14 juni 2012 bij de Mediamarkt.

bij gaming op mijn PS3 heb ik er geen last van.

is er nog iemand die hier last van heeft of het symptoom herkent?

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07 12:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT! :)

Hoe heb je het kastje gecheckt? Heb je `m op een andere tv aangesloten en daar gekeken of hetzelfde zich voordeed. Het woord 'checken' an sich zegt vrij weinig.. ;)

Heb je de hmdi-kabels al eens verwisseld? Gewisseld tussen poorten op de tv? Evt. kun je een kabel van €1.60 bij Action halen als je de kabels niet vertrouwt.

Hoe zit het met de signaalsterkte die de tuner binnenkrijgt?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-07 21:38

Peetman

Tjah....

Ik heb dit weekend een vergelijkbaar probleem gehad met mijn LG 42LM660. Nadat ik de tv op Just Scan had ingesteld om de input van dvi naar hdmi met de juiste pixelmapping op m'n tv te krijgen trad dit af en toe op. Vandaag heb ik de input naar een andere refresh rate gezet, 24 ipv 50hz, en toe kwam het niet meer voor. Dus kijk of je de refreshrate van je kpn kastje anders kan instellen of probeer een andere verhouding op je tv in te stellen (bijv 16:9)