Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-07 14:47
Ik loop nu ondertussen al meer dan drie jaar rond met een Samsung GT-B3410 met prepaid en ik ben wel toe aan iets beters. Jammer genoeg weet ik nagenoeg niks over smartphones en vooral de bijbehorende abbonementen.

Mijn budget voor een simlockvrije telefoon ligt rond de €300, maar daar houdt mijn kennis ook op. Hoeveel per maand moet ik dan betalen als ik een telefoon + abo neem? Ik haal ongeveer elke (ruim) anderhalve maand €20 beltegoed van MedionMobile.

De telefoon vind ik dat die op Android mag draaien. Ik houd wel van een beetje tweaken met alles, dus WP7/8 of iOS wordt het in ieder geval niet.

Verder zit ik mobiel vooral veel op internet. SMSen is wat minder en bellen doe ik nauwelijks. Aangezien iedereen mij aanspoort om Whatsapp te gebruiken zal het SMSen wel net zo weinig worden als het bellen.

Ik heb ook een paar keer mogen spelen met wat oudere en nieuwere smartphones, en ik zou wel graag een vlotte smartphone hebben, waarbij apps en dergelijke niet te langzaam opstarten.

Eigenlijk komt het dus er op neer dat ik iets zoek met een goede bang/buck ratio met €300 als een zachte bovengrens. Suggesties?

En bij welke provider kan ik het beste terecht, of ligt dat weer aan het aanbod?

Mvg, ikt.

Excuses als niet veel duidelijk is geworden van deze post. Ik heb al proberen te zoeken in de PW maar ik weet absoluut niet op welke dingen ik moet filteren. Al sla je me dood, ik weet simpelweg niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:24

Quad

Doof

Als je niet te veel eisen stelt aan een abonnement, bij GSMTopdeal.nl zie je leuke aanbiedingen icm internet voor twee jaar lang.

Bijvoorbeeld de HTC Desire X voor 22,45 per maand met:
- 250 SMS
- 250 Minuten
- 500MB data

Een Sony Xperia S betaal je voor dezelfde bundel eenmalig €69,- extra (verrekend bij afleveren is mijn ervaring).
Mocht aantal MB's niet voldoende zijn, je kan voor €1,- extra 200MB erbij krijgen per maand.

Mooie deal toch?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Inderdaad mooie deals, maar ik voel me echt als een oud vrouwtje in een gigantische electronicazaak nu.

Bedankt voor de tips. Op die website zijn dus de HTC en de Sony de beste deals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afhankelijk van wat je bij wilt betalen, goedkoper vind ik ze niet bij andere providers.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 14:27
De HTC Desire X is best een leuke telefoon, best mooi scherm en is vrij soepel. Deze zou ik dan ook classificeren als de hoge middenmoot, net tegen high-end aan. Het enige wat op die telefoon mist is een front-cam (videobellen) en HD videocamera. Beiden heb je wel op de Galaxy Nexus. Alhoewel dat wel een wat ouder toestel is heb je wel het grote voordeel van de echte Google ervaring. Nadeel is dan weer het scherm wat iets minder is dan de Desire X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Dankjulliewel, ik heb de Desire X besteld bij GSM Top Deal!

Ik heb de bundel met 400MB internet/maand gedaan met de €1 extra voor 200MB gedaan. Hopelijk is dit een goede keus geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het is een goede keuze ;-), heb die site al aan tig kennissen aangeraden en zowel mijn zusje als kameraad hebben de Desire X, de rest andere telefoons :)

Veel plezier er alvast mee.

PVOutput☀️

Pagina: 1