Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickk006
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09-2024
Beste Tweakers,

Ik heb nu ongeveer een jaar mijn lg pv350.

Deze heb ik toen besteld bij redcoon, het probleem was echter dat ik er geen tv op kon kijken |:( . De zenders kwamen wel voorbij met scannen alleen werden niet opgeslagen ook met handmatig zoeken kreeg ik het maar niet voor mekaar, ik heb toen gebeld naar lg die vervolgens een monteur langs stuurde. Ook hij kon het niet vinden, uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van lg waar uit bleek dat ik een france tv had en dat hij daardoor de zenders niet kon vinden. Toen heb ik maar een humax kastje gekocht om toch tv te kunnen kijken.

Nu las ik dat je dus met een harmony afstandbediening in het geheime menu van lg kan komen en zo het land kan veranderen of regio en nog meer dingen.

Nu is mijn vraag:
Maakt het nog uit welke harmony afstandbediening je hebt?
Of nog beter heeft iemand dit toevallig al is bij zijn eigen tv gedaan die dit tegen een vergoeding ook bij de mijne wil doen :) .
Ik woon in elst bij veenendaal.

Ik hoor het graag,

Gr, Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 20:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bedoelen ze dan het service menu? Waarschijnlijk kun je die ook al benaderen met de gewone remote...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie hier hoe je die (hopelijk) kan openen: http://www.avsforum.com/t/1091629/lg-service-menu-questions

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde