Gameplay Battlefield 3 op de PS3 in HD (1080p) opnemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45
Hallo tweakers,

Ik speel actief Battlefield 3 en ik wil voor mijn clan graag wat gameplay opnemen en naar mijn computer overzetten (om het vervolgens te monteren en op youtube te plaatsen).

Nu ben ik dus op zoek naar een PVR? of een HDR? Ik ben echt niet bekent op gebied van gameplay opnemen.

Ik heb actief gegoogeld maar het beste wat ik kon vinden was 720p of met mazzel 1080i.

Heeft iemand ervaring op het gebied van gameplay in een goeie (professionele) kwaliteit opnemen? Richting welke prijsklasse moet ik kijken en zijn er alternatieven?

Alvast bedankt!
Hans

Hoort in SPV thuis.

[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 24-11-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Op de PS3 is de spel zover ik weet 720p en niet 1080p.

Er zijn verschillende producten om op te nemen.

Hauppauge HD PVR II Gaming Edition
Avermedia

Er zijn zowel interne als externe oplossingen.

V&A aangeboden: AVerMedia Game Capture HD C281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Elgato Game Capture HD is een zeer goed en compact.
Verder is de Roxio Game Capture HD Pro ook goed alleen is het niet compatibel met macs, maar dat doet er vast niet toe.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Ik zie dat de Elgato Game Capture 1080p is maar SAWYER laat me weten dat de PS3 niet tot 1080p gaat, of geld dat alleen voor BF3 op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:42

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Er zijn maar weinig titels die echt 1080p zijn op de PS3, de meesten maken gebruik van upscaling.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Sneek schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:06:
Ik zie dat de Elgato Game Capture 1080p is maar SAWYER laat me weten dat de PS3 niet tot 1080p gaat, of geld dat alleen voor BF3 op de PS3?
Meeste spellen op de PS3 draaien op 720p of minder (600p voor Call of Duty bv). Er zijn amper spellen die 1080p draaien... Is ook wel duidelijk te zien lijkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Weet niet precies hoe jij Google gebruikt, maar het barst echt van de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Ik gebruik google volgens mij gewoon zoals dit gebruikt moet worden, probleem is dat ik snel op pagina's uitkomen die er profijt van hebben mij door te verwijzen naar producten die misschien helemaal niet zo geschikt zijn.

Ik had verwacht dat de ps3 een betere resolutie had dan 720p maar dit valt tegen. ik denk dat ik dan toch wacht met gameplay opnemen en op youtube plaatsen tot ik een goeie game PC heb.

Bedankt voor het advies, mocht ik toch een keer een goeie PVR nodig hebben dan zal ik gaan voor de
Elgato Game Capture HD
of voor de
Hauppauge HD PVR II Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
[b][message=39338263,noline]

Ik had verwacht dat de ps3 een betere resolutie had dan 720p maar dit valt tegen. ik denk dat ik dan toch wacht met gameplay opnemen en op youtube plaatsen tot ik een goeie game PC heb.
Dit zinnetje vind ik een klein beetje vaag :P
Bedoel je dat je ook nog een PS3 moet kopen of dat je er een hebt maar het je nooit is opgevallen dat 9\10 games erg ''kartellig' en ernstig blurry er uit zien op je HDTV\PC monitor? :P Tevens draait Bf3 op de PS3 op een framerate van ongeveer 24-30. Leuk, maar niet bepaald vloeiend naar mijn mening.
Maar ik ben dan ook zo'n bitch die gerust ALLE graphics op laag zet om in Multiplayer op de 60 fps constant te komen... Singleplayer 30 kan prima, maar liever ook hoger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 20:37
Misschien is dit iets voor je:

http://www.gamekings.tv/videos/videogame-capturing-tutorial/

Nino legt hier uit wat je kan halen en hoe je het aansluit op je 360 of PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Brutal1ty schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:17:
[...]

Meeste spellen op de PS3 draaien op 720p of minder (600p voor Call of Duty bv). Er zijn amper spellen die 1080p draaien... Is ook wel duidelijk te zien lijkt me zo ;)
Je kan je games laten opschalen naar 1080p en dat kan je denk ik opnemen, maar de kwaliteit is niet beter dan 720p. Er zijn inderdaad maar een paar games die native 1080p doen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Brutal1ty schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:49:
[...]

Dit zinnetje vind ik een klein beetje vaag :P
Bedoel je dat je ook nog een PS3 moet kopen of dat je er een hebt maar het je nooit is opgevallen dat 9\10 games erg ''kartellig' en ernstig blurry er uit zien op je HDTV\PC monitor? :P Tevens draait Bf3 op de PS3 op een framerate van ongeveer 24-30. Leuk, maar niet bepaald vloeiend naar mijn mening.
Maar ik ben dan ook zo'n bitch die gerust ALLE graphics op laag zet om in Multiplayer op de 60 fps constant te komen... Singleplayer 30 kan prima, maar liever ook hoger :+
Nee, dat bedoel ik niet. Ik speel actief op mijn PS3 maar op mijn HDTV ziet het er erg goed uit. wanneer ik vervolgens een HD gameplay op youtube opzoek zie ik alleen maar vage beelden. ik heb inderdaad nog nooit zo goed aandacht besteed aan hoe de kwaliteit nu echt was, ook wist ik niet dat de framerate zo laag lag.

Ik kan niet wachten tot ik mijn game PC volledig heb samengesteld en gebouwd want volgens mij gaat er dan een wereld aan graphics en framerates voor me open.
Pagina: 1