Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In mijn werk is het verstandiger om de luxe smartphone thuis te laten en met een simpel niet internet gevalletje de deur uit te gaan.
Echter mijn huidige aanbieder Tele2 verrekt het om niet zakelijke klanten een duo sim optie te bieden.
Wie kan mij vertellen waar ik een mooie prijs/vergelijk/duo sim site kan vinden of wie kan mij inlichten waar ik zulke informatie eenduidig kan aantreffen.
Ik zou het namelijk erg fijn vinden als ik in één oogopslag zou kunnen zien welke mobiele providers sim only abbo's met duo sim mogelijkheden bieden voor particulieren.
Alvast bedankt !

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En wat heb je zelf allemaal al opgezocht en waarom voldoen die niet aan jouw wensen? Ik zie alleen maar een omschrijving en een werkopdracht om anderen aan het werk te zetten, verder geen eigen inzet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:41

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bij Hi kun je een extra sim bestellen. Kost je wel 25 euro dacht ik.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker