Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RhedX
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-06 21:16
Hallo lezer,

ik zit hier met een probleem:

als ik bijv. mijn tablet usb aansluiting in mijn laptop steek, krijgt de tablet maar even stroom en wordt daarna de stroom uitgezet, dit is redelijk irritant nadat de adapter die voor de tablet is bedoeld plotseling is doorgebrand.

Is het mogelijk om windows de opdracht te geven om stroom te blijven geven ook al C hij geen apparaat?

Thanks of RhedX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Er blijft sowieso stroom op de USB poort staan, ook al detecteert Windows geen apparaat. Ik zou het probleem eerder bij de kabel zoeken.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RhedX
ok,

heb mijn tablet voor het eerst weer aangekregen, latop detecteert de tablet, maar hij laat niet op.....

ik heb een Asus EEE pad
weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 01:03
Al geprobeerd via een andere kabel?
Probeer iets anders op te laden aan je laptop.
Probeer het opladen via een ander apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RhedX
heb andere apparaten geprobeert, mijn desktop pc geeft aan dat de EEE pad wordt gekoppeld als een media apparaat. En daardoor geieft hij de EEE pad geen stroom.

Weet iemand hoe ik het automatisch koppelen als media apparaat kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Asus pads laden maar heel erg traag tot niet op via een standaard USB-poort. De lader gebruikt iets van 15V, 1.2 Amp, wat veel meer is dan de standaard USB poort levert (0.5 A).

Je zult op de tablet moeten instellen hoe deze herkend wordt (zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1593709). En ja, dat is lastig als deze leeg is en niet wordt opgeladen.

Laat hem eens een paar uur aan de USB-poort zitten, en zie of 'ie dan toch een beetje is opgeladen, het gaat heel langzaam via een USB poort.

Verder: je moet maar eens gaan bladeren in Android Tablets, bij het topic voor je specifieke tablet.

[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 23-11-2012 18:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Gewoon een universele usb-lader kopen voor een paar euro, lijkt me niet zo moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RhedX
moet wel gebeuren als ik mijn tablet nog wil gebruiken.

Thanks of RhedX

//topic gesloten
Pagina: 1