Door de bomen het bos niet meer zien.
Zo kan ik het het beste omschrijven.
Heb altijd in mijn achterhoofd gehad dat de Dell Ultrasharp ips monitoren de beste keuze zou zijn, maar nu heb ik deze wenslijst samen gesteld en ben benieuwd of jullie me met de keuze kunnen helpen.
De monitor gaat voornamelijk gebruikt worden voor games, maar ik moet er wel ook foto's op kunnen bewerken voor mijn hobby fotografie.
De punten waar ik mee zit:
Asus: geen ips, wel snelle reactietijd en een zeer hoog dynamische contrastverhouding.
Ultrasharp: langzamere reactietijd, kleinere contrastverhouding wel ips.
LG: ips, goede reactie tijd, hoge contrastverhouding.
Welk scherm is nou beter en welke raden jullie aan? en is IPS echt veel beter dan TN led?
Zo kan ik het het beste omschrijven.
Heb altijd in mijn achterhoofd gehad dat de Dell Ultrasharp ips monitoren de beste keuze zou zijn, maar nu heb ik deze wenslijst samen gesteld en ben benieuwd of jullie me met de keuze kunnen helpen.
De monitor gaat voornamelijk gebruikt worden voor games, maar ik moet er wel ook foto's op kunnen bewerken voor mijn hobby fotografie.
De punten waar ik mee zit:
Asus: geen ips, wel snelle reactietijd en een zeer hoog dynamische contrastverhouding.
Ultrasharp: langzamere reactietijd, kleinere contrastverhouding wel ips.
LG: ips, goede reactie tijd, hoge contrastverhouding.
Welk scherm is nou beter en welke raden jullie aan? en is IPS echt veel beter dan TN led?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus VE247H Zwart | € 155,90 | € 155,90 |
1 | Dell Ultrasharp U2212HM Zwart | € 184,- | € 184,- |
1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 187,49 | € 187,49 |
1 | Dell Ultrasharp U2412M Zwart | € 251,- | € 251,- |
1 | LG E2351VR-BN Zwart | € 149,90 | € 149,90 |
1 | LG E2442V Zwart | € 136,50 | € 136,50 |
1 | LG IPS224V-PN Zwart | € 116,90 | € 116,90 |
1 | LG IPS277L-BN Zilver, Zwart | € 282,- | € 282,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.463,69 |