Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prijs weergeven?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44
Op http://tweakers.net/produ...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB kan je als sortering kiezen uit Populariteit, beoordeling en prijs. Het valt me alleen op dat er hier geen prijs bij staat, dus die optie is niet echt nuttig.
Het lijkt me dus handig om óf de prijs toe te voegen óf deze sortering aan te passen.

Instant edit: Lalalala, grapje. Er is nog geen prijs bekent van deze telefoon dus daarom wordt hij niet weergegeven.

Nothing to see, move along... :+

[ Voor 18% gewijzigd door MuddyMagical op 23-11-2012 16:11 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hmm, maar toch lijkt het mij wel een kleine design-flaw. Immers, als geen van de uitvoeringen van dit product prijzen heeft, waarom dan wel de optie om daarop te sorteren aanbieden? Zelfde geldt voor beoordelingen.

Ik tik deze over de schutting bij de buren van Lieve Devvers, eens kijken wat zij er van zeggen :)

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44
Ok, minder stom van mezelf dus. Dank daarvoor :+

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:55
Dus dat ;) al zou het wel wat eleganter mogen worden weergegeven. Immers sorteren op prijs terwijl er geen prijs is, is bij definitie stom. Maargoed, dit soort kleinigheidjes moeten we in de toekomst maar gaan perfectioneren :)

Ik sluit je topic gezien het niet echt een bug is :)

Dit topic is gesloten.