Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opbouw Fangrill voor bovenkant van Tower?

Pagina: 1
Acties:

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hallo,

Ik meen mij ter herinneren dat ik her en der wel eens opbouw modules heb gezien voor het plaatsen van Fans in de boven kap van een tower (ook als er nog geen opening aanwezig is).
Men moet dan vaak zelf nog een gat in de bovenste kap van de Case/Tower verzorgen om vervolgens de 'opbouw fan grill' te kunnen plaatsen gevolgd door het monteren van een koeler.
Vaak gaan deze oplossingen gepaard met een radiator, echter ben ik eigenlijk op zoek naar een fan grill van deze soort waarbij ook niet persé een radiator wordt geleverd of gebruikt dient te worden.
Ik bedoel dus niet een standaard fan grill in de vorm van één of ander leuk ijzeren plaatje wat slechts je vingers beschermt van de koeler.

Ik ben niet vies van een beetje modden maar ik kan dit soort grills of modules (hoe ze ook heten) eigenlijk nergens vinden...

Ik ben hier naar op zoek omdat ik binnenkort een apart gesloten WC systeem in mijn computercase wil plaatsen zowel voor mijn CPU als mijn Graka (Cool iT Vantage Pro + Arctic Hybrid 7970) en wil daarom nog een extra outtake mogelijkheid creëeren.

Mocht iemand mij hier mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-11 13:28
Aangezien deze dingen inderdaad meestal gebruikt worden met een radiator zou je eens op watercooling sites als highflow.nl of aquatuning.nl kunnen kijken. De opbouw die jij bedoelt heet een shroud, dus als je daar op zoekt moet je vast wel wat vinden. Ze worden geleverd zonder radiator, dus ik hoop dat je deze bedoelt.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Dank voor de feedback mannen. :)
Zo'n Rad grill begint inderdaad te lijken op wat ik zoek. Zijn er toevallig ook modellen met Dust filters? Die zie ik daar niet bij staan namelijk. :)
(Je kan overal een filter tussen 'proppen' natuurlijk maar een iets ruimere grill of shroud waar er reeds 1 in zit zou natuurlijk veel mooier zijn).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:10

player-x

Disruptive by design

Da_maniaC schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:52:
Zijn er toevallig ook modellen met Dust filters? Die zie ik daar niet bij staan namelijk.
Als je iets veder op de site zoekt vind je ze vast wel, want ze staan er echt ook op, wel 34 verschillende.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?