• Rickyboy30
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10-2018
Medetweakers,

Ik heb gisteravond de LG LM660S bij RedCoon besteld, blijkt dus nu dat dit een Europees/Duits model is!
Onderdaan de Redcoon pagina van de LM660S staat: Let op! Europees model, Smart TV functie werkt mogelijk niet 100%

Wat houd dit precies in? De TV is dus zoals bekend is bij LG en Redcoon van Duitse afkomst, maar betekend dit dus ook dat mijn TV geheel Duits is en SmartTV niet zal werken op Nederlandse bodem?

Groeten,
een wanhopige tweaker.

• remysan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-02 08:56
Dan heb je de Duitse Sendung verpasst.
Andere firmware?

• Rickyboy30
Andere firmware zou kunnen, maar geen idee of dat zomaar kan?
Een vrouw van de LG Chat vertelde dat dit niet kon, maargoed. Weet niet hoeveel verstand zei hiervan hebbne.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Volgens mij gaat het inderdaad niet werken. Een andere user hier op het forum had een tijdje geleden hetzelfde met een Poolse tv + smart tv, toen hij smarttv naenkele weken eens ging testen, werkte het niet.

Redcoon (dacht ik iig) zei 'pech'.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Rickyboy30
Tsja, RedCoon zou mijn order annuleren.... Dat duurt nu al 3 tot 4 dagen ( Inc. weekend ).
maargoed, ik kijk het nog even aan wanneer ik mijn geld terug ga krijgen.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01
Ze zetten er niet voor niets bij dat het geen NL-model is. De prijs is vaak wat lager maar je kan dan problemen verwachten.

• Rickyboy30
Als het goed is word morgen het geld gestort. Topic kan worden gesloten.

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 10:51
Ik heb een 620S in Duitsland gekocht.
En alles werkt prime. De verkper zei al dat Samsung problemen geeft. Maar dat LG voor Duitsland en Nederland het zelfde model gebruikt. Dus ik zou het niet terugstorten.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Via het servicemenu kun je de regio aanpassen. Hardware is gewoon identiek afaik :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Rickyboy30
Nja heb contact gehad met LG, die vertelde mij dat digitale TV via Ziggo niet mogelijk was. Dit heeft RedCoon mij ook verteld. Order is al geannuleerd en ik zou vandaag het geld moeten krijgen.

• Rickyboy30
Had me geld dinsdag terug, 28e een Nederlands model besteld bij PlatteTVDiscounter en vanochtend al binnen. Perfect! Closed.
Pagina: 1