Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: Advanced WindowsCare versie 1.x

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ben nu al een geruime tijd Advanced Windowscare van IoBit aan het zoeken. En dan wel verise 1.x want deze was nog goed. Vanaf versie 2 draait die software altijd in de achtergrond en dat is niet de bedoeling. Versie 1 draai je gewoon en die past wat dingen aan aan je XP installatie aan.

Voor wie advanced Windowscare niet kennt. het is een programm wat op je PC instellingen aan past waardoor hij minder geheugen gebruikt en sneller wordt, voornamelijk het opstaren gaat stukken sneller.

Via google is het nog op een hoop sites te vinden maar die linken allemaal naar de site van IoBit en daar staat die er uiteraard niet meer op. Op dieverse lagacy sites staat die er ook niet meer op. En versiontracker bestaat niet meer :'(

Dus wie weet toevallig waar die nog te verkrijgen is of heeft hem liggen en kan hem mij even mailen?

Oh ja. Het was freeware, dus het is niet illegaal om er een kopie van de maken. (Denk ik zeg dit even voordat het heet dat ik illegale dingen doe :+ ) over illegaal gesproken, ook geprobeerd hem via een torrent site te downloadn maar daar stond die ook niet tussen.

_/-\o_

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.