Word 2003 kan geen .docx bestanden openen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

Topicstarter
Office 2003 NL + SP3 op een Windows Server 2008 R2. Het compatibiliteitspack is geïnstalleerd. Als ik een.docx bestand wil openen dat afkomstig is van Word 2007 krijg ik 'error opening file'.

Ik heb zo goed als alles al geprobeerd, Office opnieuw geïnstalleerd inclusief alle updates, compatibiliteitspack opnieuw geïnstalleerd, reboot, google afgezocht, niets helpt..

Deze heb ik ook reeds gedaan zonder succes: Foutbericht wanneer u probeert een DOCX-bestand openen in Word 2003 of Word Viewer

Als ik de docx open met een Office 2007 gaat dit perfect dus bestanden zijn zeker niet corrupt.

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387149

Open Office?
Ik weet ook dat je meerdere compatibility packs hebt de laatste is geloof ik 4.

Wij doen hier fileformatconverters.exe en dan nog compatibilitypacksp2-kb953331-fullfile-nl-nl.exe

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 387149 op 23-11-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

Topicstarter
Wel, ik heb het eigenlijk net gevonden. Blijkbaar is er al een SP3. Maar dat snap je toch niet? Als je naar de Microsoft site gaat en zoekt naar het compatibiliteitspack, dan krijg je een link, fileformatconverters.exe van 2010, je denkt dan toch dat die up2date is?

Ergens op een forum gevonden dat iemand bezig was over SP2, ik denk waow, die heb ik niet! Maar SP2 is van 2009 dus de installatie zei dat ik die al had. Dan even voor de gein in Google SP3 erachter gezet, jawel, SP3 van 2011. Geïnstalleerd en nu geen problemen meer..