Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12
Een paar weken geleden had ik met m'n pa de zoveelste discussie over welke series we volgen, hoe we eraankomen, dat het zo ruk is met die piratebay mirrors tegenwoordig, en dat het met een stuk of 30 series toch wel lastig wordt om alles bij te houden. Er zijn mooie Android apps als SeriesGuide, maar die geven alleen maar een notificatie als er een nieuwe serie uitkomt, en dan moet je hem nog zelf zoeken: Ga naar disney.com -> zoek <season> <episode> -> sorteer op seeds -> klik de bovenste

Na een beetje zoeken op GoT en internet in general kom je dan uit bij SickBeard. waar een soort van halve beta met torrent support voor is, maar gebruikersvriendelijk is het absoluut niet :{.

Een halve avond aan geklooi met python installeren voor een beta van sickbeard, missing packages, path variables, workspaces die niet goed gelinked werden later begon ik zelfs te twijfelen of ik dan toch maar weer terug moest naar NZB's, zodat ik dan iets kon gebruiken wat out of the box werkt, maar ik ben perfectly happy met magnet linkjes en utorrent. Zo moeilijk kán het toch niet zijn in 2012?

Een korte brainwave (All I need is some javascript, cross-domain xmlhttprequests en dan kan dit *zo* *veel* simpeler!) en wat zoektochtjes langs Nodejs, PhantomJS en de Chrome Extension API later begon er een chrome plugin te groeien, so let me proudly present:

Seriesguide Chrome

A chrome plugin to manage your favorite tv-shows and their schedules with automagic ThePirateBay integration

Je krijgt er een nieuw piratebay knopje bij in je browser, die een popup tevoorschijn tovert met je favo series:
Afbeeldingslocatie: http://schizoduckie.github.com/seriesguide-chrome/images/favorites.png

Klik op een serie voor het uitzendschema:
Afbeeldingslocatie: http://schizoduckie.github.com/seriesguide-chrome/images/schedule.jpg

Klik op de magnet link voor een automagische ThePirateBay (mirror) search, gesorteerd op seeders, result 1.
Afbeeldingslocatie: http://schizoduckie.github.com/seriesguide-chrome/images/download-magnet.jpg
Klik het magnet icoontje daar om de download te starten, en de episode als gedownload te markeren.

Piratebay mirror plat? No problem. Als er een fout optreedt zoekt ie via www.fucktimkuik.org automatisch een andere. Of stel hem in via de options page:
Afbeeldingslocatie: http://schizoduckie.github.com/seriesguide-chrome/images/config.png

Project is open-source, pull requests en suggesties zijn altijd welkom!

Momenteel ben ik bezig aan de laatste patch, die je automatisch een notificatie geeft van de series die vandaag uitgekomen zijn, met de magnet links er al aan vast.

Op de wishlist staan nog:
- Wishlist ála couchpotato met eventuele directe integratie voor imdb.com, rottentomatoes.com, youtube trailer search e.a.
- Download whole season knopjes
- Auto Subtitle download vanaf bierdopje.com en anderen

[ Voor 0% gewijzigd door pasta op 23-11-2012 13:00 . Reden: TPB is verboden ;) ]

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:00
S(l)ick! Zal het thuis eens gaan proberen! Ik ben zelf ook meer fan van torrents dan van NZB's. Waarom betalen voor een payserver als ik het via torrents net zo snel, en gratis kan binnenhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Vreemd dat sickbeard niet goed werkte bij je. Hoe dan ook ziet dit er ook erg interessant uit! Ik zal sowieo even testen, ik begrijp dat het geen ondersteuning heeft om downloads weg te zetten?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
LiquidT_NL schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:21:
Vreemd dat sickbeard niet goed werkte bij je. Hoe dan ook ziet dit er ook erg interessant uit! Ik zal sowieo even testen, ik begrijp dat het geen ondersteuning heeft om downloads weg te zetten?
Downloads worden gewoon afgehandeld door je standaard torrent client :) Ze gaan bij mij m'n utorrent downloads dir in, en die staat gedeeld op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
SchizoDuckie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:23:
[...]

Downloads worden gewoon afgehandeld door je standaard torrent client :) Ze gaan bij mij m'n utorrent downloads dir in, en die staat gedeeld op het netwerk.
OK, ik had zelf gehoopt op een torrent oplossing die nog een soort post-processing zou doen op de downloads, gezien dat bij mij een losse folder is.

Hoe dan ook zou het een mogelijke oplossing zijn voor wat specifieke series die ik kijk.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:38

thommich

Belg

Erg cool!

Zeker als je inderdaad ook bierdopje.com kunt integreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
Zojuist de extrahendige v0.65 neergezet :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4eGIn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.l
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:49

w.l

Al eens gekeken naar [url="*knip*"]*knip*[/url]? Je kiest je series en gewenste kwaliteit en dan krijg je een rss feed die je in je torrent client kan ingeven.

[ Voor 19% gewijzigd door Rupie op 23-11-2012 12:41 . Reden: Dat soort linkjes zijn niet toegestaan. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:38

thommich

Belg

SchizoDuckie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:58:
Zojuist de extrahendige v0.65 neergezet :)
[afbeelding]
Netjes, maar wat ik me afvroeg, update dit automatisch of moet ik opnieuw nr je site gaan en downloaden en installeren in chrome?

(Ja ik ben nieuw met extensies bij Chrome, degene die ik heb komen allemaal uit de Chrome Web Store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
thommich schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:11:
[...]

Netjes, maar wat ik me afvroeg, update dit automatisch of moet ik opnieuw nr je site gaan en downloaden en installeren in chrome?

(Ja ik ben nieuw met extensies bij Chrome, degene die ik heb komen allemaal uit de Chrome Web Store)
Hij zal automagisch bij je binnenkomen binnen een paar uur, maar als je nu wilt updaten kun je even op de "extensies nu bijwerken" knop drukken in je extensions tab :)

[ Voor 5% gewijzigd door SchizoDuckie op 23-11-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

Waar is de mogelijkheid notifications geheel uit te zetten? Of moet ik daarvoor de tweede optie gebruiken en minimaal aantal seeders op int.maxvalue zetten? :P

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Aardig ding, maar kijkt het ding niet naar meer torrent groepen?

Bij bv The Pacific (oud, I know), vindt ie alleen torrents met Spaanse ondertiteling :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osca
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-04 19:21
Ben enthousiast ga het gelijk proberen :)

Misschien ergens een vinkje ofzo dat je de aflevering heb gezien. Soms kijk ik paar maanden niet en weet ik niet waar ik ben gebleven!

[ Voor 62% gewijzigd door Osca op 28-11-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 20:29
Ik gebruik het nu een paar dagen en het bevalt me prima, als de opties gaan werken ben ik helemaal tevreden!

Bedankt!
Pagina: 1