Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472670

Topicstarter
Hoi mede tweakers,

Ik heb een probleempje, battlefield wil niet meer werken.

Feit is dus dat als ik het spel opstart ( Campaign of MP ) en het proces ingeladen wordt, hij er meteen mee kapt ( Battlefield3.exe has stopped working ).

Verder moet ik iedere keer als ik opstart de web plugin opnieuw downloaden/installeren, misschien dat het probleem hier ligt?

Anyways, voordat het hele driver gebeuren naar boven komt wil ik alvast van te voren melden dat ik 4 verschillende drivers van NvIdia heb geprobeerd, zowel beta als full release. Verder ook nog drivers voor het mobo, noem maar op!

Tevens ook nog een system restore uitgevoerd naar de datum dat het spel nog werkte. Helaas geen effect.

Owja, ook handig, ik heb even gekeken bij de eventviewer en bij de foutmelding van de crash krijg ik deze code ( 0xC000005 ). Veel voorkomende fout schijnt, en dit kan gerelateerd zijn aan allerlei zaken, maar ik ben er heilig van overtuigt dat drivers en dergelijke hier niet het probleem zijn.

Als laatste wil ik nog even melden dat ik origin heb verwijderd/geupdate/gerepareerd noem het maar op!

En eerlijk gezegd wordt ik er een beetje moe van dat battlefield met zoveel problemen komt, anyways ik ben nu al een redelijke tijd bezig om hem aan de praat te krijgen dus ieder suggestie neem ik aan :P!

Dus vrinden! Kunnen jullie mij helpen? Durven jullie het aan?

Alvast bedankt :D

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 472670 op 23-11-2012 11:45 . Reden: Aanvulling tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-07 16:27
Probeer eens te zoeken in dit topic: [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Grote kans dat het er in staat.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472670

Topicstarter
Helaas was ik je al voor, de reden dat ik deze thread gemaakt had was omdat mijn probleem niet omschreven werd in het thread dat je net aanwees.