Ik heb een vraagje. Ik heb op mijn PC windows 7 home premium 64bit official. Ik wil graag windows 8 aanschaffen voor 29,99. Kan ik dan mijn windows 7 op een andere computer installeren??
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Ja dat kan. De licentie van Win 8 overschrijft die van Win 7.tayram schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:19:
Ik heb een vraagje. Ik heb op mijn PC windows 7 home premium 64bit official. Ik wil graag windows 8 aanschaffen voor 29,99. Kan ik dan mijn windows 7 op een andere computer installeren??
Alvast bedankt.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Oei nee OEM daarin tegen niet. Omdat OEM gebaseerd is op die specifieke machine. Zodra je het op een andere machine installeert zeg Windows dat je nieuwe hardware hebt aangeschaft of op een andere machine probeert te installeren, waardoor je dus telefonisch contact moet opnemen met Microsoft.tayram schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:37:
Dus gaat dan activeren ook zonder problemen. Omdat ik gewoon een OEM versie heb.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
De Win8 is een upgrade, een upgrade heeft een originele (non-upgrade) nodig. Hoezo kan mag je dan die originele licentie voor een andere pc gebruiken?Xtr3me4me schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:23:
[...]
Ja dat kan. De licentie van Win 8 overschrijft die van Win 7.
Dus de Win 7 licentie komt vrij en kan je op een andere pc installeren.
Je kon zelfs de actie code van MS zelf, Windows 8 Pro -> Media center editie upgrade gebruiken. De key die je kreeg voor de upgrade werkte gewoon op zichzelf.kluyze schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:44:
[...]
De Win8 is een upgrade, een upgrade heeft een originele (non-upgrade) nodig. Hoezo kan je dan die originele licentie voor een andere pc gebruiken?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 28% gewijzigd door kluyze op 23-11-2012 09:25 ]
Nee, die wordt vervangen, en is dus niet meer geldig.Xtr3me4me schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:23:
[...]
Ja dat kan. De licentie van Win 8 overschrijft die van Win 7.
Dus de Win 7 licentie komt vrij .
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq