v3800 op welke FSB?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Hallo tweakers,
ik wil graag een coppermine op m'n p3b-f zetten, en dus overklokken. Er zit een bx chipset op dat bord, dus een agp divider van 2/3 is het maximum (of minimum..whatever...).
Op welke agp snelheid hebben jullie deze kaart lopen of is jullie van bekend dat hij het doet?
thanx alvast
en oh ja..het is een vrij nieuwe revisie geloof ik, omdat ik net een nieuwe gekregen heb (zaten andere geheugenchips op..het zijn nu samsungs terwijl die er volgens mij niet op die ouwe van me zaten)

ps. newt..niet dat ik je niet vertrouw, maar ik wil even van mensen horen die zelf zo'n ding hebben draaien :)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb een V3800 magic (m64) die op 75 Mhz AGP draait... 83 haalt de kaart wel, maar de harde schijven vinden dat niet leuk...

Verwijderd

Ik heb een AGPViper550 van Diamond op 100MHz kopen 2/3 van 150MHz, de CPU loopt 825MHz op een MSI6163PRO, dus gewoon uitproberen, wel een gewone pentium 5x5 cooler op je AGP sink schroeven...

• RdB_IA
  • Niet online
ik ga van het zomer denk ik bezig met waterkoeling, en dan maak ik ook gelijk een koelblokje voor m'n videokaart (zit nogal een teringfan op...) want als ik toch bezig ben :)
maar harry, jij hebt dus 150 mhz fsb op een bx board? echt wel vet

• RdB_IA
  • Niet online
waarom wil mijn vinger soms 2 keer? ik kan het echt niet helpen?!?!?!

Verwijderd

Zoals ik al eerder zei RdB; gewoon blijven vragen...
Ik hoop dat het lukt een 600E is een leuke upgrade.

Newt

Verwijderd

RdB ik voel me daarom ook een gelukkig man, ik ben geloof ik de enige hier met 150MHz FSB, maar ja ik hjeb ook een MSI Pro bord!

Wat zal ik lekker slapen Newt! ;)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 17:57
/me heeft zijn bak op 140 mhz fsb lopen, en de v3800 houdt het perfect uit :)

• RdB_IA
  • Niet online
AcidBurn..welke chipset heb je dan? Of....belangerijker, waar loopt je agp dan op?
Uit je antwoord haal ik toch dat je een bx-je hebt met divider 2/3?
140 mhz zou voor mij ook al mooi zijn :)

maar ik wacht denk ik nog ff tot jullie van oc-shop dat goeie geheugen kunnen leveren...weet ik in ieder geval dat dat het probleem niet gaat worden
Pagina: 1